Gå til innhold

Hva slags person er du "online"?

PgUp

Anbefalte innlegg

Jeg er vel meg selv, men jeg tror forsjellige sider av meg kommer frem over nettet og irl. I virkeligheten snakker jeg ofte uten å tenke meg om, og i de fleste sosiale sammenhenger vil jeg heller være nøytral med synspunktene mine om jeg føler jeg snakker med folk som har mer peiling enn meg. Dette gjelder (desverre) ikke på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tror dere? Sånn helt oppriktig? Hvordan tror dere jeg er meg selv når jeg er online her?

Er b-real så dum som han virker? Er han like stor i kjeften og tror han er noe? :wee:

Come one, jeg vet det er mange som elsker meg og som gjerne ville ha sett at jeg ble fratatt alt av moderaorstilliger og at jeg ikke er skikket til det å være moderator, så...bring it on...få høre :wee:

loltruck.gif

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Arrogant, påståelig, bedrevitende og kverulerende. Til tider en som provoserer bare for moro skyld. 

Er ikke så god online heller.

8214086[/snapback]

Ah, det stemmer det der, du sa jo det før i kveld. Selv har jeg en liten tendens til å være litt for full. Sitter her nå med en Ali Baba t-skjorte utenpå jakken og føler at jeg har gått glipp av noe stort.

Lenke til kommentar

Her inne er jeg en egosentrisk, opportunistisk og narssisistisk kverulant som uten å nøle kan lange ut i det lange og brede og hvorfor jeg misliker en bestemt type mennesker eller handling, og på den måten få andre i debatten til å føle seg dum. Dette virker faktisk noen ganger.

I virkeligheten er rantene mine kortere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Snip!

I virkeligheten er rantene mine kortere.

8217153[/snapback]

Dagens første overdrivelse ... ;)

Sorry men du lurer ikke meg.

Her er noe som passer deg bedre. :p

Lenke til kommentar

Jeg føler at den personen jeg er her på forumet er mer meg enn den som går på skolen hver dag. Fisker er en hyggelig kjekkas med fjortistendenser som kan være snill og hjelper folk. Mathias er mer nerden som vet alt for mye og er veldig plagsom.

Lenke til kommentar
Er b-real så dum som han virker? Er han like stor i kjeften og tror han er noe? :wee:

så...bring it on...få høre :wee:

8216988[/snapback]

Håper virkelig ikke du er like "arrogant/jeg tror jeg er så tøff/hvem er du som tror du kan snakke med meg" i RL som du kan være online :p

Du ba om det ;)

Online er jeg utadvent, påståelig og til tider ganske teit.

Er enda mer teit i RL, sier/gjør altfor mye dumt, innadvent og ganske stille. Og er verdens største "day dreamer", J.D i "Scrubs" havner i skyggen ;)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jeg kommuniserer mye bedre skriftlig, så på nett, msn og slikt, tør jeg si hva jeg vil og slikt. Hemningsløs, og jeg oppfatter iallfall meg selv som langt mer sosial og karismatisk på nett.

IRL er jeg en litt stille type som er redd for å vise følelser. :S

Lenke til kommentar
Jeg er nokså sikker på at de brukerne jeg ikke kan fordra her på forumet, er greie i "det virkelige liv". Merkelig det.. Kanskje med unntak av de verste tilfellene.

8220364[/snapback]

Nope, jeg er like ufordragelig irl.

8220586[/snapback]

Dette er sant. Det kan verifiseres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...