IRRupt Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hei Jeg har et Club3D Radeon X1950 Pro og det medfulgte en overgang til S-Video, men det finner jeg ikke igjen. Noen som vet hvor jeg kan skaffe en ny overgang til S-Video? Har lett på de ulike nettbutikkene, men finner ikke det jeg leter etter? Og hva heter utgangen som vist på bildet nedenfor? På forhand takk Endret 31. mars 2007 av IRRupt Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Bump! Ingen som vet svaret? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bump! Ingen som vet svaret? 8222255[/snapback] SV - SV SV - SCART Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 jeg hville gått for fono plugg mye lettere å få til å virke. Men ikke så bra bilde kvalitet. Du fikk sikkert en adapter med skjermkorte når du kjøpte det som gir overgang til fono Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har nå vært i kontakt med alle lokale databutikker samt noen nettbutikker vedrørende denne kabelen, og ingen kan hjelpe meg. Jeg har en 20m S-Video kabel liggende i veggen fra soverommet til tv'n på stua, så bytte av ny kabel er uaktuelt. Ingen som jeg har snakket med vet hva denne utgangen på skjermkortet heter for noe. Blir det ikke løsning på dette innen en ukes tid går dette kortet rett i retur Og dette er ikke en S-Video utgang, her er forskjellen: Kontakten til venstre er S-Video den andre er den som passer skjermkortet. Noen som vet hva denne utgangen kalles? Endret 31. mars 2007 av IRRupt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå