fatsheep Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hvordan får jeg tv-ut til å virke. Kabelen som fulgte med mitt NVIDIA® GeForce4 Ti 4200-8X passer ikke i tven. Jeg prøvde å kjøpe en overgang til skart, men det hjalp ikke. Må jeg instille noe på 3D kortet, eller er det kabelen som er feil? Det står at det er Multi-Video in på kortet. Er det tv-in og i så tilfelle hvordan virker det? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hvilken kabel er det ? Hvis det er en svhs kabel så er det ikke alle tver som støtter den selv om du kjøper en scart overgang. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Kabelen somskal sitte i 3D-kortet er rund og i den andre enden er det en tykk pinne. På skart overgangen står det svhs og RCA trur jeg. Man kan velge både in og ut. Hvordan finner jeg ut om det er tv-en Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 er det en liten bryter på scart overgangen merket med in/out? prøv å flytte på den... Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Har prøvd å flytte den. Tv-en får et svart bilde som flimrer så vidt. Skal man ikke gjøre noe med 3D-kortet Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 har du sjekket innstillingene for skjerm? og eventuelt avanserte innstillinger, prøvt nView? bare spytter ut forslag jeg nå... vil også si att TV-ut på nVidia kort gir normalt dårlig bildekvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå