Snikpellik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hahaha, latterkrampe her ... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) 303 signaturer nå gitt. Hvorfor i alle dager? De vil altså la være å spill DMC4 bare fordi det kommer ut til 360 også? Hvis de har SÅ lite lyst til å spille det: hvorfor BRY SEG? Endret 22. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Å herregud! Trodde det knapt var mulig å være så hjernevasket, blindt lojal og rett og slett idiotisk. Verden blir litt dummere hver dag.... 8213776[/snapback] Støttes av tre grunner: 1- De snakker som om verden går under på grunn av dette. 2- Hvis de bestemmer for å faktisk boikotte Capcoms spill, så er de ikke fanboys siden de kan leve uten spillene deres, og da forsvinner hele meningen med underskrifts-kampanjen. 3- WTF!? Gjorde som Bear^ og skrev under jeg og...: Since we humans are the smartest beings on earth, earth is fucking stupid. What exactly is the point with this? If you really are a fan of Capcom, signing into this petition is just a stupid thing to do, since you are bankrupting Capcom with this... Endret 22. mars 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 HAHAHAHAHA!! :!: Snakk om å ta halga og skyte seg selv i foten. Er folk virkelig så blåst i hodet at de tror at å boikotte spillet vil virke positivt på deres sak? Skal de ha noen påvirkning så må de jo kjøpe flere Capcom titler, slik at Capcom eventuelt ser at de selger flere titler på PS3, og at de eventuelt dropper X360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jøss..hadde ein slik kampanje blitt opprettte for hvert spill som gjikk multi..kunne det jo gått skikkelig gale for utviklerene ja Finnes mange skikkelig DUMME folk der ute altså. xxxboyisme er rett og slett ein sjukdum som setter seg i hodet. Stakkars folk. Kvite menn i frakker next! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 har det noe og si om det er multiplattform, spiller er vell fortsatt det samme? dette var helt på trynet, sauene følger sjefen (sony) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har tatt meg til å lese igjennom hva de andre har skrevet, og jeg vet jaggu meg ikke om jeg skal begynne å le eller spore opp hver eneste jævel som har skrevet under og plaffe ned hodet på dem Lenke til kommentar
blastkorps Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 In ur face fanboys. 8214222[/snapback] 0 Total Signatures :!: Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nok et eksempel på at enkelte av Sony-fansen har et litt usunt forhold til konsollen sin. :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nok et eksempel på at enkelte av Sony-fansen har et litt usunt forhold til konsollen sin. :!: 8214258[/snapback] Seksuelle drømmer om slot-in drev Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Plukket ut noen tilfeldige underskrifter fra listen jeg: 10. - Uriel Steven CAPCOM. I WILL NEVER BUY A GAME FROM U NOT ON WII & PS3. U LOSEA LOYAL CUSTOMER!. R.I.P CAPCOM. 36. Jonathan B. - XBOX SUX 38. Kim Andre Solhaug - Im not going to buy DMC4 now that i found out about this. This is a betrayal, And lies! ''DMC4 can only be made on PS3'' bah go bankrupt please... Is this how you thank sony? and if you wanna go Multiplatform, where is Lost Planet and Dead Rising?? I dont see them on the PS3? did i miss it? 56. Aurthur - XBOX 360 OWNS PS3 SUCKS 59. PS3 Sucks - I applaud your decision Capcom. Who cares if the a few hundred super nerds who sign this petition don't buy it, millions of people will buy it on the 360. 63. Raven - Capcom once again proves what a dirty fan-base betraying company it is. First they screw over their loyal RE fans by moving the series to "kids-only" Gamecube, then they destroy their fabulous Clover Studios after they make Okami, one of the best games ever, and then they preach for over a year about how DMC4 is ONLY for the PS3, and yet they still go back on their word. DMC was completely built up on the Playstation and all of the series' fans were following it to the PS3 so I guess that makes it obvious that making an extra $70 on the ONE copy of the game that will sell on the 360 is all they care about. I guess we'll never see a breathtaking Capcom game ever again (multi-console games are never as good as ones built for a specific system), a sad day for older gaming fans who grew up with Capcom for whom DMC4 will probably be their last purchase from the company ever again, now that they've proven their "disgusting" track record. HØR, HØR! 165. This petition - is unbelievably stupid. 146. ِAli - DIE CAPCOM NOOOOOB 140. sony fanboys suck - Sony fan boys are soo bitter its unbeleivable 236. Mahmoud - Why did you do that for ? 258. Albert - If Sony wants the game so bad they should just make it themselves, oh wait, it would suck worse than DMC2 if that happened. PWNED NOOBS 283. dante - capcom sucks penis Blandede meninger? Ohyes! :!: Endret 22. mars 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nok et eksempel på at enkelte av Sony-fansen har et litt usunt forhold til konsollen sin. :!: 8214258[/snapback] Seksuelle drømmer om slot-in drev 8214268[/snapback] PS3 voldtatt i HDMI porten. Ny overskrift på ITavisen Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sendte en mail til personen som starta denne pollen for å se om jeg kunne provosere frem et svar: I saw your petition, and I would like to wish you good luck in your endevour on becoming the least intelligent person on earth. Do you think that if people boycott DMC4 for PS3(meanwhile the 360-version is selling like hot pancakes) it will make Capcom make exclusive titles for the PS3 in the future. Now the logical thing would be if you could prevent the 360 version from selling, that would help your case, but good fucking luck. Så får jeg håpe på et morsomt svar, greier han å starte en slik poll så må jo bare alt denne personen har å si være gull. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Genial mail. Vi får vente og håpe tålmodig på svar. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg kan trygt si at dette er det mest idiotiske jeg noen gang har sett. Hvilke tankeløse idioter kom på denne idiotiske underskriftskampanjen. Det er nesten så jeg tror det er en Xbox (360)-fanboy som prøver å kaste dårlig lys på Sony-fanboys. Altså, går det ann å bli så dum. Som så mange har sagt. Å boykotte capcom sine produkter på Playstation 3 får ikke akkurat Capcom til å ville gi ut produktene på denne konsollen noe mer. :!: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hahaha! Utruleg genialt! Gledar meg til svaret du får Steve Vice! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Genial mail. Vi får vente og håpe tålmodig på svar. 8214748[/snapback] Burde jo heller la de se hva konsekvensene ble selv da hehe. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jepp, synes alle PS3-eiere burde boikotte konsekvent alle multiplatform-serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå