Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det blitt kultur å lyge nå eller? Hva skjer med verden! :!: 8214449[/snapback] Seff. løgn er kultur. Jeg lyver masse hver dag, og løgnene har utviklet seg utrolig fra 1800-tallet. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er den dårligste jeg har hørt på lenge trevakt, løgn begynte før Gud kom åjaaa, gud finnes jo ikke Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er den dårligste jeg har hørt på lenge trevakt, løgn begynte før Gud kom åjaaa, gud finnes jo ikke 8262492[/snapback] Joda, mamma banka på døra til badet i morrest og sa: "Herregud! Er du der enda?!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ei jente spurte om nummeret mitt: "Øøh, jeg har ikke telefon" 8221885[/snapback] Den har jeg tatt også! Stakkaren tok ikke hintet og pekte på vennene mine og sa at de kunne lagre nummeret hans så kunne jeg ringe han fra deres telefon en gang :!: Jeg har hørt mange løgner... "Nei jeg har ikke solgt EOS 350D kameraet ditt, det er på reprasjon" og det etter at jeg hadde sett salgshistorikkmailen fra finn, annonsen på finn, snakket med han som hadde kjøpt og betalt kameraet, OG folka på canon norge og spurt om de hadde kameraet til reprasjon 8256817[/snapback] Seriøst (osv)? Hvem i helvete selger andres ting? Dummeste løgn ever: "Klart det er noe mellom oss" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dummeste løgn ever: "Klart det er noe mellom oss" 8379231[/snapback] Like dum som "Jeg lover, det skjedde ikke noe. Vi er bare venner" Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Like dum som "Jeg lover, det skjedde ikke noe. Vi er bare venner" 8379249[/snapback] Akkurat dét sa eksen min om et eller annet før hun lå med en random idiot på den festen vi to var på sammen! Ja - hun oppe i senga, jeg nede og fikk høre ting og tang! Uansett. "Alt er bra, jeg har det helt fint." <--- sagt av meg da jeg fikk magesmerter. Blindtarmen ble operert ut samme natt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Like dum som "Jeg lover, det skjedde ikke noe. Vi er bare venner" 8379249[/snapback] Akkurat dét sa eksen min om et eller annet før hun lå med en random idiot på den festen vi to var på sammen! Ja - hun oppe i senga, jeg nede og fikk høre ting og tang! 8379616[/snapback] Død over utro ekser! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fascinerende hvor flinke (eller dårlige) utro ekser var til å lyve... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 har ei jente i klassen som har spredd ett rykte om at hun har rota med to gutter, som ikke har rørt henne engang.... skjønner ikke helt hvorfor folk sier slike ting.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 serverte tysklæreren min denn: "Ehm... Katten slikket vekk blekket hver gang jeg prøvde å skrive noe, så jeg fikk ikke skrevet stilen til i dag" værste var at hun TRODDE det jeg sa og slapp å skrive den! Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har ei som har løyet om graviditet og visse andre ting som involverer fest, narkotika og roting. På barneskolen, hadde jeg ei i klassen som løy konstant. Hun stapper et godteri i kjeften (vi hadde ikke lov til å spise godis på skolen), så vi spør.. "hvorfor spiser du godteri", og da.. mens hun tygde, svarte hun "Jeg spiser ikke godteri." En annen gang fortalte hun oss at hun kvelden før hadde sett far sin slikke ketchup av mora hennes sin mage, og så hadde faren bedt henne om å bli med. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Like dum som "Jeg lover, det skjedde ikke noe. Vi er bare venner" 8379249[/snapback] Akkurat dét sa eksen min om et eller annet før hun lå med en random idiot på den festen vi to var på sammen! Ja - hun oppe i senga, jeg nede og fikk høre ting og tang! 8379616[/snapback] Jeg hadde mest sannsynlig drept han da.. Ja jeg er serriøs.. Bra det ikke har skjedd med meg... Dummeste løgnen noen har sagt til meg er "Jeg elsker deg". Da hu sa hu jugde blei jeg gaaanske såra... I og med hu sa det mange ganger over en periode, og ikke hadde ment det èn gang.. Endret 14. april 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 "Jeg har det bare bra jeg mamma. Ingen fare." Tre sekunder senere svimte jeg av. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En gang da jeg gikk på barneskolen, tror det var i 3.klasse. Jeg ville ikke gjøre hjemmeleksene så dagen etterpå spurte læreren min om hvorfår jeg ikke hadde gjort leksene mine, så sa jeg ''nei fordi jeg hadde ikke tid'' :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En venn av meg er rene lystløgneren... Hvis vi sitter 5 stk og snakker sammen kan han plutselig peke på meg og si "Du skulle sett Lakus forrige helg! Han banka opp 7 stykker, knivstakk en og pulte 2 kvinnfolk" (overdrevent) selv om jeg sitter der og alle vi andre vet det er langtifra sant! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) En venn av meg er rene lystløgneren... Hvis vi sitter 5 stk og snakker sammen kan han plutselig peke på meg og si "Du skulle sett Lakus forrige helg! Han banka opp 7 stykker, knivstakk en og pulte 2 kvinnfolk" (overdrevent) selv om jeg sitter der og alle vi andre vet det er langtifra sant! 8383774[/snapback] Det minner meg om en fyr jeg kjenner.. Altså, han hadde fått seg den dama, og etter en stund fikk jeg høre at han hadde fått prostatakreft og at han tok medisiner mot dette. Jeg tenkte ikke mye over dette, mens dama hans - som er en av de skarpeste knivene i skuffa - ba om å få se medisinene hans. Hun noterte seg navnene som sto på boksene, og sjekket dette på nettet. Det viste seg at medisinene ikke var annet enn forkjølelses-, allergi- og smertestillende (dempende) preparater Er jo bare å gjette hva hun gjorde...droppet ham. Endret 15. april 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fascinerende hvor flinke (eller dårlige) utro ekser var til å lyve... 8379908[/snapback] Min x er helt fantastisk flink til å lyve. Han klarte å lyve seg til å få bestevenninna mi til å tro at jeg var phsycho i hodet , og at det var han som hadde dumpa meg fordi jeg gjorde så mye sykt. Heldigvis er han flink å lyve , men ikke over lengre tid, så venninna mi forstod til slutt at noe ikke stemte Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vi var på Kreta. Meg: Blir du med på butikken? Kompis: Øøh.. Nei Meg: Hvorfor ikke? Kompis: Jeg skal.. drikke vann Han var serriøs. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 husker politimannen på barneskolen sa at man ble avhengig av andre narkotiske stoffer hvis man tok en joint med cannabis... 8234780[/snapback] haha, den husker jeg også..onkel blå ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå