Bluebeans Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En som brutter'n gikk på skolen med på barneskolen kom på skolen 3 timer for sent, så spurte læreren: Hvor har du vært da ******? "Eeehm, Jeg har vært i garasjen. Verst av alt, han slapp unna 100% 8234225[/snapback] "Barneskolen" er stikkordet her. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 husker politimannen på barneskolen sa at man ble avhengig av andre narkotiske stoffer hvis man tok en joint med cannabis... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var i dag det. Skulle vise noen her på forumet noen sangtekster og sa de var skrevet av en kompiss. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg kom til skolen, der stod 2 kamerater av meg å hørte på en sang som en av de hadde "laget" Jeg spurte hvilken sang de hørte på så sa han "Technologic" ( husker ikke helt hva den het, men viste at Daft Punk er de som har laget den. ) Jeg sa så "Åhh, den har jeg pa dataen min hjemme" Så sa han at han hadde laget den å redigert den hjemme sammen med en kompis. Han andre stod å flirte for vi begge viste jo at han ikke hadde laget den. (Beklager for feil i teksten, er i farten) Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nå jeg sa til læreren at hun var pen (hun er stooooor og hun går med belte OPPPUNDER puppa, har briller og en heller slapp afro, rynker overalt på kroppen og spisse sko, og den laveste mykeste stemmen i verden! Og ett uhyggelig forvrengt virkelighetsbilde. En forferdelig dame med andre ord... Hun fikk tilnavnet Keiko) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde ikke gjort samfunsfag innleveringa ferdig. Unnskyldning/løgn: "Jeg satt å så på ett program på tv om akkurat dette vi holder på meg, det var så fasinerende at jeg glemte helt å gjøre ferdig innleveringen" Verste var at han trodde på det, og sa at jeg sikkert hadde lært mye av ved å bare se på det. Så jeg fikk utsatt innleveringa til neste timen den uka Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dummeste løgnen jeg har hørt var da fetteren min på 4 år ble spurt om hvordan noe godteri hadde forsvunnet fra et høyt skap på kjøkkenet. Da svarte han at han hadde sett at lillebroren hans på 2(!) år hadde klatret opp til det og spist godteriet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Den dummeste løgnen jeg har blitt fortalt: 65288.mp3 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 /\ | | | -------- Wins the prize. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Noe av det dummeste jeg har hørt er at USA går til krig i Irak for å hindre terror.. Jeez.. Enhver med forstanden sin i behold skjønner at kriger skaper mer terror! Det værste var at de ikke kunne fine masseødleggelsesvåpen.. Hva var vitsen med å gå til krig da? Irakere har det værre nå enn da de var under hussein..(ikke det at jeg ikke syntes det var dumt at de fjernet han) No war for oil! Sier vel sitt: 147 Franklin D. Roosevelt (D) 132 Harry Truman (D) 122 Dwight D. Eisenhower ® 174 John F. Kennedy (D) 126 Lyndon B. Johnson (D) 155 Richard M. Nixon ® 121 Gerald Ford ® 175 James E. Carter (D) 105 Ronald Reagan ® 098 George HW Bush ® 182 William J. Clinton (D) 091 George W. Bush ® Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sier vel sitt:147 Franklin D. Roosevelt (D) 132 Harry Truman (D) 122 Dwight D. Eisenhower ® 174 John F. Kennedy (D) 126 Lyndon B. Johnson (D) 155 Richard M. Nixon ® 121 Gerald Ford ® 175 James E. Carter (D) 105 Ronald Reagan ® 098 George HW Bush ® 182 William J. Clinton (D) 091 George W. Bush ® Sier meg absoutt ingenting! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Den dummeste løgnen jeg har blitt fortalt: 8235403[/snapback] Den.... er vinnern, har lenge irritert meg over P4 og denne såkalte "bra" musikken deres. Radio Tønsberg FTW!!! (den er faktisk bra ) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 *snip* Det værste var at de ikke kunne fine masseødleggelsesvåpen.. *snip* Kunne de stygge massødeleggelsesvåpen da? :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Det er så hjelpsomt og ikke-irriterende å flisespikke på andre EDIT: Det er da altså den dummeste løgnen jeg har fortalt i mitt liv... Endret 26. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ei jente spurte om nummeret mitt: "Øøh, jeg har ikke telefon" 8221885[/snapback] Den har jeg tatt også! Stakkaren tok ikke hintet og pekte på vennene mine og sa at de kunne lagre nummeret hans så kunne jeg ringe han fra deres telefon en gang :!: Jeg har hørt mange løgner... "Nei jeg har ikke solgt EOS 350D kameraet ditt, det er på reprasjon" og det etter at jeg hadde sett salgshistorikkmailen fra finn, annonsen på finn, snakket med han som hadde kjøpt og betalt kameraet, OG folka på canon norge og spurt om de hadde kameraet til reprasjon Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har passord på PCen min der jeg ser om noen har forsøkt å trenge seg inn uten hell. Sto opp en morgen og da sto det at det var 7forsøk, spurte hybelkompisen hva han skulle på maskina mi, Han - huh..?? Jeg - Ser du har prøvd på passordet mitt... Han - Åja, skulle bare teste tastaturet ditt... Kunne kanskje holdt vann det om han ikke senere på dagen sa: Faen som jeg kjeda meg i går, hadde ikke noe å se eller gjøre på PCen... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sier vel sitt:147 Franklin D. Roosevelt (D) 132 Harry Truman (D) 122 Dwight D. Eisenhower ® 174 John F. Kennedy (D) 126 Lyndon B. Johnson (D) 155 Richard M. Nixon ® 121 Gerald Ford ® 175 James E. Carter (D) 105 Ronald Reagan ® 098 George HW Bush ® 182 William J. Clinton (D) 091 George W. Bush ® 8241005[/snapback] Tosk, at Bush har lav IQ er en myte som har blitt avlivet mange, mange ganger. At du tror på det sier i grunn mest om deg. Lenke til kommentar
hds Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dummeste løgnen jeg har hørt var da fetteren min på 4 år ble spurt om hvordan noe godteri hadde forsvunnet fra et høyt skap på kjøkkenet. Da svarte han at han hadde sett at lillebroren hans på 2(!) år hadde klatret opp til det og spist godteriet. 8235343[/snapback] Why er det dumt? Ene søskenbarnet mitt klatret jo opp ribbeveggen når han var 2(kanskje tidligere også, han fyller 3 i år og det er ganske lenge siden han gjorde det). Akuratt som faren sin som ble bindt fast til klesstativ og klatret opp i det osv når han var liten. Sier ikke at det garantert ikke er en løgn, men at det faktisk kan ha skjedd. Selv om det er lite sannsynlig. Men on topic: Har kjent et par personer som er regelmessige løgnere. Han ene skryter på seg ting han og famielen hadde(stikkord som rød ferrari dem hadde men som var ødelagt så de hadde en rød bil som ikke så ut, hadde flere hundre GB HDD når normalen var ca 4), mens han andre fant på absurde historier og slikt for å være morsom(dette var alltid etter noen andre hadde fortalt noe, som han lagde en mer absurd versjon av). Why må noen folk abloslutt lyve konstant? Kan ikke huske dummeste løgnen jeg har hørt, og mine løgner innvolverer mest ja/nei spørsmål. Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "jeg er forelska i deg!" ... åja, det tror du nok.. :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Why må noen folk abloslutt lyve konstant? 8257169[/snapback] Lav selvtillit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå