Gå til innhold

Den dummeste løgnen du har sagt/Hørt.

Kiro

Anbefalte innlegg

En kompis av meg er grom på å lyve, vi gjennomskuer han hvergang da, men han gir seg ikke. En litt mammadalt kompis faktisk.

Hvis vi er på fest, så finner han alltid på å stikker derifra midt i festen. Han reiser seg opp, tar med seg ølet sitt og tar på seg jakka og stikker, sier han bare skal ta litt frisk luft! Dette har skjedd nesten hver gang nå. "Du skal ikke stikke da" sier vi, men han sier bare "skal bare ta litt luft kommer tilbake igjen" Tror han sliter med angst ellernoe.

Samme fyren får mora til å lyve for han. Hvis vi ringer til han når han ikke vil ha besøk, sier mora at han ikke er hjemme. Selv om vi veit han er inne. Hva med å si sannheten at han ikke har lyst på besøk? Det skjer ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel sagt mye rart igjennom tidene, men kommer ikke på noe jeg har sagt nå.

Fikk høre for et par uker sia, at ei i klassen fortalte meg at det gikk rykter om at jeg hadde blitt taua inn av purken fordi jeg gikk bananas med en spade ellerno en gang O_o

jeg går vk1 nå, og det "skjedde" tydeligvis i 9ende klasse ellerno ._.

WTF?

Lenke til kommentar

Da vi var små, pleide en kamerat av meg alltid å rappe ting jeg fikk av min far når han kom hjem fra sjøen. (Han er kaptein, seiler ofte til mellom/sør-Amerika). Da tingene plutselig på mystisk forsvant hos meg og dukket opp hos min kamerat, fikk jeg alltid servert den samme dårlige løgnen, at hans far hadde kjøpt den samme tingen til ham på det samme stedet/landet min far hadde vært. Enda det lengste hans var hadde vært hjemmefra var med ferga over fjorden. :!:

Jeg fikk til slutt alltid tingene tilbake når foreldrene hans oppdaget det da.

Lenke til kommentar

Husker jeg var 7-8 år gammel. Jeg og kompis spillte spillet doom 1, eller vi spillte ikke fordi man måtte ha et passord for å komme inn, som kun faren min viste hva var. Hadde fått lov til å prøve det engang og da fortalte jeg selvfølgelig han kompisen min om hvor tøft dette spillet var. Og av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å få han til å tro på at jeg hadde gått i søvne, skrudd på pcen, tastet inn passordet for å spille og tilslutt rundet hele spillet. Alt dette mens jeg sov, jeg sa at jeg våknet opp og da var spillet rundet.

Jeg skjønner enda ikke hvordan han kunne tro på dette, for han gjorde faktisk det. Han er kanskje ikke blant de smarteste men uansett. :tease:

Lenke til kommentar
en fyr i parallel klassen sa "Hunden spiste opp leksa mi" , senere så jeg fyren ute og gikk med hunden sin, og den var søren med ikke større en 3 laptoper stabla oppa hverandre!

8222443[/snapback]

Hihi. Hunden min spiste faktisk opp boka mi en gang xD

8227237[/snapback]

Jeg holdt på og dette av stolen når jeg fikk høre den... det var en sånn pølsehund vettu sånn på Donald :thumbup:

Lenke til kommentar
En kompis av meg er grom på å lyve, vi gjennomskuer han hvergang da, men han gir seg ikke. En litt mammadalt kompis faktisk.

Hvis vi er på fest, så finner han alltid på å stikker derifra midt i festen. Han reiser seg opp, tar med seg ølet sitt og tar på seg jakka og stikker, sier han bare skal ta litt frisk luft! Dette har skjedd nesten hver gang nå. "Du skal ikke stikke da" sier vi, men han sier bare "skal bare ta litt luft kommer tilbake igjen" Tror han sliter med angst ellernoe.

Samme fyren får mora til å lyve for han. Hvis vi ringer til han når han ikke vil ha besøk, sier mora at han ikke er hjemme. Selv om vi veit han er inne. Hva med å si sannheten at han ikke har lyst på besøk? Det skjer ikke.

8225622[/snapback]

Tja kvalifiserer ikke akkurat som den dummeste løgnen jeg har hørt. Kanskje han ikke trives i selskap av større grupper og mennesker. La han bare få være i fred.

Lenke til kommentar
Har vel sagt mye rart igjennom tidene, men kommer ikke på noe jeg har sagt nå.

Fikk høre for et par uker sia, at ei i klassen fortalte meg at det gikk rykter om at jeg hadde blitt taua inn av purken fordi jeg gikk bananas med en spade ellerno en gang O_o

jeg går vk1 nå, og det "skjedde" tydeligvis i 9ende klasse ellerno ._.

WTF?

8226985[/snapback]

Hehe, det gikk rykter om at jeg solgte heroin, og at jeg brukte heroin, på skolen min. Vk1.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Vi satt og spiste middag også ringte telefnen:

Telefonselger: "Hei. Jeg ringer fra [blabla] selskapet, og lurte på om jeg kunne få snakke med noen over 15."

Meg: "Uhm. Nei."

Telefonselger: "Øøhm. Okei? Hvorfor ikke?"

Meg: "Foreldrene mine er .. borte."

Telefonselger: "Når kommer de tilbake?"

Meg: "De har dratt på ferie, og blir borte i .. uhm.. tre uker."

Telefonselger: "Og du er under 15?"

Meg: "Ja."

Telefonselger: "Øh. Okeii. Ha det."

Dårlig løgn, men hun ringte ikke igjen xD

Har ei venninne som virkelig ikke kan lyve:

Henne: "Jeg er gravid!"

Meg: "Hva? Skulle ikke du vente med å ligge med noen til du giftet deg?"

Henne: "Jo. Men så .. voldtok han meg."

Meg: "Uhm. Huff da. Så.. abort?"

Henne: "Jeg hadde spontanabrt istad, så det gikk over."

Meg: "Ok. Skal vi kjøpe is?"

Lenke til kommentar

Vi hadde en stor innlevering i 10. klasse, og dagen den skulle leveres inn kom en venn av meg og sa til læreren at han ikke kunne levere fordi katten hadde spist opp ledningen til printeren, men han skulle ta den med neste dag. Da neste dag kom hadde han heller ikke med innleveringen, og denne gangen var unnskyldningen at huset hadde brent ned.

Men dette hadde vel egnetlig ingenting i denne tråden å gjøre, for det var jo faktisk ikke en løgn.

Dummeste løgnen jeg har hørt var da en jente sa til meg: "jeg elsker deg jo". Dette skjedde rett etter hun hadde vært utro (ikke bare sex, men faktisk blitt sammen med fyren...faen!).

Lenke til kommentar

En i klassen: Jeg har hacket FBI sine nettsider, så jeg kan se hvem som et ettersøkt

Jeg: Hvordan klarte du det da?

En i klassen: Brukte et program

Jeg: Hvis du hadde klart det hadde du blitt tatt.

En i klassen: Nei, IPn er lagret på en gutt i mongolia sin data, så det var han som ble tatt.

Det er helt seriøst at han sa dette, gutten er ikke helt god nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...