Gå til innhold

Den dummeste løgnen du har sagt/Hørt.

Kiro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det påstås av andre at jeg har sagt noe sånt som at jeg ikke var på prøven fordi jeg var i begravelse.

Jeg tror, for å være ærlig, ikke noe på det. Da hadde jeg husket det (Grunnkurs), og det er jo en ganske teit løgn. Jeg er smartere enn så.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Var på Fritt Vilt med en kamerat en gang, og han hadde jo ikke peiling på hvilken sjanger det var..

Så litt etter stemningen begynte å bli litt creepy, sa han at han egentlig ikke likte sånne filmer.. Han satt der å så jævlig redd ut..

Så 5 min etterpå tok han frem mobilen, og sa "Oi, faen har legetime i morra tidlig.. må stikke hjem jeg". Så tok han bussen hjem.

Haha, så ble jeg sittendes helt for meg selv på bakerste rekke, og flirte av han :p

Lenke til kommentar

tjaa..

meg og en kamerat skulle se på "Krok" :p så spurte vi "halla kanskje du kan sove hos meg" "jada det kan jeg vettu" ".... så da kan vi se på krok" løper inn, for å hente filmen kommer opp te bilen igjen "... neeei, jeg kan ikke,, mamma sa nei"

ahahahha

Lenke til kommentar

En jeg kjenner lyver om ALT, og nå mener jeg ALT! Penger, Filmer, Sanger, Gaver. Spurte om han hadde sett saw 3 før den kom ut noen steder i verden. Jepp, han hadde sett den. Hvor da? I Pakistan :wallbash:

Han suger seriøst til å lyve :p

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Jeg - "Har fått deg grønt kort i golf nå da?"

Morten - "Ja!"

Jeg - "Jeg kjøpte det på Inter Sport, gjorde du også?

Morten - "Ja!"

Jeg - "Haha! Du kan ikke bare kjøpe grønt kort, du må ta kurs, og bestå en teoriprøve og en praksisprøve! Inter Sport selger aldeles ikke grønt kort! "

Morten - "*snøft*"

Da gikk han... :D

Lenke til kommentar

"Jeg har alle pokemon kortene som finnes"

"Å, virkelig"

"Ja, men du får ikke se dem.. Lillebroren min har stjelt alle sammen."

En annen fyr fortalte meg om at han reiste rundt gratis og svømte med delfiner. Han sa at det var en mann som hadde vunnet i lotto og delte ut reiser gratis. Og tilfeldigvis var det akkurat 2 plasser igjen til meg og kameraten min..

Det idiotiske med de som ljuger er at de ikke skjønner at det er så lett å gjennomskue dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...