Predecessor Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Som sagt i overskriften, jeg trenger et par påminnelser om hva jeg skal ta backup av. Programmene er greie nok, men jeg overser alltid ett eller annet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Brukerprofilen din. Altså, mine dokumenter, favoritter, skrivebordoppstillingen din osv Mailene dine! Evnt. drivere som du har stresset med å finne før. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Takk for kjapt svar,her kommer svaret raskere enn man rekker å skrive det inn. Skrivebordoppsettet hadde jeg selvfølgelig glemt da. Er det ellers noe jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 No problem :wink: Alle bildene til Morra di tatt med privat digitalkamera :smile: Husker det var en fyr her en tid tilbake som hadde formatert uten å ta backup av alle bildene til moren.. Just in case Ellers er mitt tips til deg bare å gå igjennom hele disken, partisjonen du skal formatere slavisk. Sjekk alle mapper og filer om du trenger dem. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Bildene (ca 3000 stk.) er allerede lagret på CD`r. Ser ut til at jeg har fått med meg det meste. Da dreper jeg Win2K for denne gang , og håper at den gjenoppstår i en bedre kondisjon i løpet av et par timer. Hei så lenge! Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Glemte at jeg hadde postet denne tråden. Uansett, så fikk jeg med alt sammen. Til og med alle data fra McAfee Spamkiller. Reformatering minst to ganger i året er oppskriften for en funksjonell og stabil maskin. Bruk god tid på å tenke igjennom alle datafiler som det skal tas backup av. Sjekk igjennom hvert eneste program du har, så er du på den sikre siden. Lenke til kommentar
abene Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Reformatering minst to ganger i året er oppskriften for en funksjonell og stabil maskin. Hvis det var år 2000 ville jeg vært enig med deg. Men med Win2000 og SP3 er formatering unødvendig. Har hatt w2k i to år og har nesten ikke problemer. Maken til stabilitet. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 11:42, skrev Predecessor:Reformatering minst to ganger i året er oppskriften for en funksjonell og stabil maskin. Eh, nei. Hva da med servere? Og hvis du tar backup av for mye mellom reinstallasjonene, tar du jo backup av bugsene og. Her hos oss har vi maskiner med 99.99xx% (siste år iflg. eventlog) oppetid, og de er installert i 1995. Det har kansje mest å si hvor mye "jalla" man stapper inn.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå