Gå til innhold

Skal reformatere og installere Win2K på nytt. Trenger tips o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No problem :wink:

Alle bildene til Morra di tatt med privat digitalkamera :smile:

Husker det var en fyr her en tid tilbake som hadde formatert uten å ta backup av alle bildene til moren.. Just in case

Ellers er mitt tips til deg bare å gå igjennom hele disken, partisjonen du skal formatere slavisk. Sjekk alle mapper og filer om du trenger dem.

Lenke til kommentar

Glemte at jeg hadde postet denne tråden. Uansett, så fikk jeg med alt sammen. Til og med alle data fra McAfee Spamkiller.

Reformatering minst to ganger i året er oppskriften for en funksjonell og stabil maskin. Bruk god tid på å tenke igjennom alle datafiler som det skal tas backup av. Sjekk igjennom hvert eneste program du har, så er du på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Quote:

Reformatering minst to ganger i året er oppskriften for en funksjonell og stabil maskin.

Hvis det var år 2000 ville jeg vært enig med deg. Men med Win2000 og SP3 er formatering unødvendig. Har hatt w2k i to år og har nesten ikke problemer. Maken til stabilitet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-16 11:42, skrev Predecessor:

Reformatering minst to ganger i året er oppskriften for en funksjonell og stabil maskin.

Eh, nei. Hva da med servere?

Og hvis du tar backup av for mye mellom reinstallasjonene, tar du jo backup av bugsene og.

Her hos oss har vi maskiner med 99.99xx% (siste år iflg. eventlog) oppetid, og de er installert i 1995.

Det har kansje mest å si hvor mye "jalla" man stapper inn.. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...