Gå til innhold

Se film på min qtek 2020i

Anbefalte innlegg

Hei har bestilt en Qtek 2020i og har kjøpt dette minnekortet:

Kingston Secure Digital 2048MB SD-Card, 1.5/5MB Write/read

Men jeg har ikke åpnet det enda i tilfelle jeg skal bytte det, etter seriøse svar her.

Det har seg slik at jeg skal bruke min mobil til å se masse hele filmer på, og lurer da på om filmene vil hakke siden kortet er tregt, eller har egentlig hastigheten ingen ting å si når en skal se film?

Håper på kjappe svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei har bestilt en Qtek 2020i og har kjøpt dette minnekortet:

Kingston Secure Digital 2048MB SD-Card, 1.5/5MB Write/read

Men jeg har ikke åpnet det enda i tilfelle jeg skal bytte det, etter seriøse svar her.

Det har seg slik at jeg skal bruke min mobil til å se masse hele filmer på, og lurer da på om filmene vil hakke siden kortet er tregt, eller har egentlig hastigheten ingen ting å si når en skal se film?

Håper på kjappe svar  :)

8213647[/snapback]

Kjøpte min qtek 2020i for et par måneder siden og er veldig fornøyd. Bruker Coreplayer for å se divx filmer og går som en klokke... Hastigheten på kortet er lav, men jeg vet ikke helt hastigheten på sd-leseren selv... Men du har vel åpnet den nå.... :)

Har selv secure digital 150x 4 gb Ultra-X, 17/22.5MB Write/read speed

Geniale programmer du bør tenke på å få tak i er:

-Wisbar Advance 2 og Wisbar desktop. Da kan du laste ned/lage f.eks. Iphone meny og ikoner, eller hva du enn måtte ville, og slippe det tungvinte windowsmeny-systemet.

-Som sagt også Coreplayer for musikk og video, eller TMPC som var gratisversjonen.

-Spb fullscreen keyboard

Mvh Rhov23 :)

-

Sp

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kjøpte min qtek 2020i for et par måneder siden og er veldig fornøyd. Bruker Coreplayer for å se divx filmer og går som en klokke... Hastigheten på kortet er lav, men jeg vet ikke helt hastigheten på sd-leseren selv... Men du har vel åpnet den nå.... :)

Har selv secure digital 150x 4 gb Ultra-X, 17/22.5MB Write/read speed

-Spb fullscreen keyboard

Mvh Rhov23 :)

Greier virkelig en Qtek 2020i så stort minnekort som 4 GB? :hmm:

Har lest forskjellige ting på dette, men felles at den max greier 1 GB eller 2 GB.

Har du 'triksa' med din 2020i for å få det til?

Skulle nemlig selv gjerne hatt mye minne. Har du link til eksakt kort du kjøpte?

Har forresten prøvd Spb Fullscreen Keyboard, men skjønte ikke helt nytten av den. Bra taster, men må jo i så fall kunne koble det til andre programmer, feks Word? Eller?

Er temmelig fersk på PDA skjønner du... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...