Gå til innhold

Kritikk på side.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ikke lagt innholdet i footeren i noen div...

Skal det ligge i bottom?

Slik er det nå:

</div>

© Copyright Ern's GamerZone 2006-2007. All rights reserved.<br />
Powered by <a href="http://www.wordpress.org/">WordPress</a><br />
Designed by Ernie
<div id="bottom"></div>

</div>

Lenke til kommentar
Menyen burde vært lettere å se, og større.

Og synes ærlig talt ikke den rosa fargen passet så alt for bra.

8233084[/snapback]

Er menyen bedre nå? Og den magenta/rosa fargen tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre noe med. Er ment å være litt "skarp" og det blir mye jobb om jeg så skulle bytte den. Jeg liker den uansett nå som den er, men takk for at du nevner det.

Mønsteret i bakgrunnen går ikke helt smooth i hverandre og lager vertikale linjer sånn innimellom.

8233246[/snapback]

De vertikale linjene er der med vilje. Skal være veldig sublimt der.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Er menyen bedre nå? Og den magenta/rosa fargen tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre noe med. Er ment å være litt "skarp" og det blir mye jobb om jeg så skulle bytte den. Jeg liker den uansett nå som den er, men takk for at du nevner det.

8233357[/snapback]

Jepp, menyen ser grei ut nå. :)

Mye arbeid å skifte fargen? Går jo fort i CSS det da?

Lenke til kommentar
Vel okey. Du tok meg der Det meste er i CSS, bare den borderen under tittelen som er i bildeform. Det som er vanskelige egentlig er vel kanskje kampen mot latskap? :p

8233419[/snapback]

Hehe..

Kunne ikke forstå hvorfor det ville tatt så lang tid.. :)

Lenke til kommentar
#666 blir vel en for sterk farge. Prøvekjører den nå og det ser altfor sterkt ut.

Prøver 1px #dedede;

8236920[/snapback]

Jeg har da aldri snakket om #666?

#666666 er ikke det samme som #666. Bare prøv selv, i PS, Paint eller hva du måtte ønske.

#666666 er en grå farge, mens #666 er, ja, en veldig mørk blåfarge. Anyway passer ikke en så mørk blåfarge til resten av designet ditt.

#dedede kan også fungere, men prøv også en rosa finish på borderen. :)

Lykke til. :D

Lenke til kommentar

Men i CSS kan man forkorte #ffffff til #fff og #666666 til #666. Jeg fikk den mørke grå fargen du sa uansett. For å få den blå fargen blir koden #000666

Skal kanksje prøve en rosa farge litt senere.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
#666666 er ikke det samme som #666. Bare prøv selv, i PS, Paint eller hva du måtte ønske.

8237073[/snapback]

Jo faktisk.

En hexadesimal fargekode består av røde, grønne og blåe verdier, og du kan dele opp en fargekode i tre deler: #RRGGBB

Hvis hver av de tre delene består av to like verdier, som eksempelet over, kan du forkorte den til tre verdier totalt: #RGB

Grunnen til at det ser forskjellig ut i Photoshop, er at der MÅ du skrive inn seks verdier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...