PelleP Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg må installere XP på ny. Jeg har en 250 GB harddisk. Hvor stor partisjon trenger jeg for XP+Programfiler? Er det lurt å ha seperate partisjoner for XP og andre programmer? Dette må rimeligvis har vært drøftet før, men jeg finner det ikke og jeg vill komme igang fortest mulig så dersom noen kan fortelle meg dette, eller ev. vise til den rette guiden så er jeg veldig takknæmlig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 30GB bør holde for C: resten deler du i to... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kan være lurt å skille system og datalagring iallefall. På den måten kan du om nødvendig reinnstallere os uten å miste data. Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Kan være lurt å skille system og datalagring iallefall. På den måten kan du om nødvendig reinnstallere os uten å miste data. 8213492[/snapback] Nettop! Det var ikke gjort når jeg fikk PC-en og jeg gadd aldri å gjøre det. Har vært uten PC i et par uker nå før jeg endelig fikk løst problemet med å redde filene. Da blir det 30 GB på C og resten på D. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå