blastkorps Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se nede i høyre hjørne. http://xbox360.ign.com/ Er på siden også det er ikke noen photoshop. Dropper de hints eller en feil ? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bare BS. Spillet er bare lagt inn i databasen til IGN fordi det ryktes om en 360 versjon. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det var ryktet om at Devil May Cry 4 skulle komme til 360. Med ett begynte de mange Playstation 3-fanatikere å benekte det hele som ren okseskitt og en umulighet utenfor universets grenser. Men så viste det seg jo for ikke mange dagene siden at spillet ble bekreftet til både Xbox 360 og PC i tillegg til Playstation 3. Så er det usannsynlig at det kan komme til Xbox 360? Nei, det synes jeg ikke. Vet man at det kommer til Xbox 360, nei det gjør man ikke. Så ingen vet helt sikkert hva som skjer. Snorre Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Norse360. Har du ikke lært at du ikke skal være så skråsikker på hva som er ekslusivt til PS3? Nå for tiden er ingenting umulig Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Norse360. Har du ikke lært at du ikke skal være så skråsikker på hva som er ekslusivt til PS3? Nå for tiden er ingenting umulig 8213384[/snapback] Sant nok, men jeg forholder meg til fakta, og det er at det for øyeblikket kun er bekreftet til PS3. Det kan kanskje forandre seg, men IGN har ingen grunn til å liste opp dette som et 360 spill Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sant nok, men jeg forholder meg til fakta, og det er at det for øyeblikket kun er bekreftet til PS3. Det kan kanskje forandre seg, men IGN har ingen grunn til å liste opp dette som et 360 spill 8213465[/snapback] Hvordan vet du det? Kanskje IGN har mottat informasjon fra Konami vi dødelige ikke vet om. Man skal aldri være helt skråsikker! Men jeg er igrunnen enig med deg. Konami har enda ikke gått ut med en offisiell presserelease om at MGS4 kommer til Xbox 360. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sant nok, men jeg forholder meg til fakta, og det er at det for øyeblikket kun er bekreftet til PS3. Det kan kanskje forandre seg, men IGN har ingen grunn til å liste opp dette som et 360 spill 8213465[/snapback] Det er sant. IGN.com er en av de sidene jeg respekterer mest når det kommer til slike ting. Alle kan gjøre feil Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Norse360. Har du ikke lært at du ikke skal være så skråsikker på hva som er ekslusivt til PS3? Nå for tiden er ingenting umulig 8213384[/snapback] Sant nok, men jeg forholder meg til fakta, og det er at det for øyeblikket kun er bekreftet til PS3. Det kan kanskje forandre seg, men IGN har ingen grunn til å liste opp dette som et 360 spill 8213465[/snapback] IGN's spilldatabase har jo mange spill som ennå ikke er bekreftet, slik som f.eks Gears of War til PC, og oppfølgere som ennå ikke er lansert. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tja, mulig IGN vet noe ikke vi vet, men da hadde de nok sagt det i klartekst og ikke bare listet det opp som 360 spill sånn uten videre.... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tja, mulig IGN vet noe ikke vi vet, men da hadde de nok sagt det i klartekst og ikke bare listet det opp som 360 spill sånn uten videre.... 8213504[/snapback] Også veldig sant Jeg tror det bare er en glipp. Selvom jeg håper det er sant! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Norse360. Har du ikke lært at du ikke skal være så skråsikker på hva som er ekslusivt til PS3? Nå for tiden er ingenting umulig 8213384[/snapback] Sant nok, men jeg forholder meg til fakta, og det er at det for øyeblikket kun er bekreftet til PS3. Det kan kanskje forandre seg, men IGN har ingen grunn til å liste opp dette som et 360 spill 8213465[/snapback] IGN's spilldatabase har jo mange spill som ennå ikke er bekreftet, slik som f.eks Gears of War til PC, og oppfølgere som ennå ikke er lansert. 8213503[/snapback] gears of war er bekreftet til pc Lenke til kommentar
blastkorps Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Norse360. Har du ikke lært at du ikke skal være så skråsikker på hva som er ekslusivt til PS3? Nå for tiden er ingenting umulig 8213384[/snapback] Sant nok, men jeg forholder meg til fakta, og det er at det for øyeblikket kun er bekreftet til PS3. Det kan kanskje forandre seg, men IGN har ingen grunn til å liste opp dette som et 360 spill 8213465[/snapback] IGN's spilldatabase har jo mange spill som ennå ikke er bekreftet, slik som f.eks Gears of War til PC, og oppfølgere som ennå ikke er lansert. 8213503[/snapback] gears of war er bekreftet til pc 8213565[/snapback] Absolutt ikke. Ingenting offisielt. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 gears of war er bekreftet til pc 8213565[/snapback] Absolutt ikke. Ingenting offisielt. 8213593[/snapback] http://interviews.teamxbox.com/xbox/1893/M...n-Interview/p1/ Have you formally acknowledged other versions of Gears coming? Mark Rein: Nope. It’s an Xbox 360 exclusive. And stays that way? Mark Rein: ’Til there’s something else. (chuckles) People ask me, “Are you going to do it on PC?” Yeah, eventually…I don’t think that’s any great secret that we would like to do it on PC, but for now it’s a 360 game. Eventually we’ll get around to a PC version. I just don’t know when. Lenke til kommentar
blastkorps Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 gears of war er bekreftet til pc 8213565[/snapback] Absolutt ikke. Ingenting offisielt. 8213593[/snapback] http://interviews.teamxbox.com/xbox/1893/M...n-Interview/p1/ Have you formally acknowledged other versions of Gears coming? Mark Rein: Nope. It’s an Xbox 360 exclusive. And stays that way? Mark Rein: ’Til there’s something else. (chuckles) People ask me, “Are you going to do it on PC?” Yeah, eventually…I don’t think that’s any great secret that we would like to do it on PC, but for now it’s a 360 game. Eventually we’ll get around to a PC version. I just don’t know when. 8213616[/snapback] Alle "vet" at det kommer til PC etterhvert men som sagt ingenting er bekreftet. Når det kommer en pressemelding så er det offisielt. Kan være lenge til enda. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Alle "vet" at det kommer til PC etterhvert men som sagt ingenting er bekreftet. Når det kommer en pressemelding så er det offisielt. Kan være lenge til enda. 8213644[/snapback] Når Mark Rein sier "eventually" så er det ganske bra bekrefta at det kommer en PC versjon. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kan ha med at nyhetsartikkelen om den tyske Microsft-sjefen sin bloggpost (http://xbox360.ign.com/articles/774/774523p1.html, posten var forøvrig bare humor som ble tatt ut av kontekst) var tagget MGS4, og at det derfor blir dyttet oppover listen over populære spill. Men har tro på at MGS4 kommer til 360 før eller siden, folk kan hevde at det aldri skjer, men med tanke på hvordan enkelte her på forumet som akkuratt gikk på den smellen med Devil May Cry... :!: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) 8215472[/snapback] Off-topic: Gaara er kul! Endret 22. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå