Kitto Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 mp3 spiller til 1200 kr, Jakke 600 kr, nokia 2600 800 kr, osv Noen buffa sommer felgan til store brodern min, 5000kr + knuste bak ruta... Stakkaren fikk ingen forsikkring eller noe... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ble frastjålet en sykkel til 8000 bare noen dager etter jeg hadde fått den...det var ganske surt Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sykkelen. Som stod OPP NED med ødelagt kjede? Who the fuck stjeler en slk?' Loosers... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hmm, la meg tenke. - Backstreet Boys-plate da jeg var ni år. Takk gud for det, kunne blitt dårlig utfall på musikksmaken min hadde den fått leve videre her i huset. - De gamle, sure, svette joggeskoene mine som sto på trappa en gang, også da jeg var mindre og hadde 38 i skostørrelse... Som en annen sa, jeg slutter heller aldri å bli imponert over hva folk har bruk for. Endret 6. april 2007 av SupremeX Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har ikke blitt frastjålet så mye, men vet at min bror ble frastjålet sin Rolex i Afrika. 8233873[/snapback] hvem faen har på seg en rolex i afrika? mange plasser dreper de deg for en cola bugg Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sykkel til 6000kr*5 ganger. Funnet den alle gangene hoss noen jævla polakker som jeg fikk sendt hjem til landet sitt Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det var noen som stjal ene gymskoen min en gang..Har også blitt frastjelt sykkelen min til 6500. Fant den igjen på ett kjøpesenter noen dager etterpå. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 et rødt brett som jeg brukte til aking (slike man finner på byggeplasser(husker ikke navnet)) Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ble akkurat frastjålet matteboka mi... (går i 9.klasse)Men fant han som hadde tatt den og baket han 8253588[/snapback] ble det god kake av han da? men dyreste jeg har blitt frastjålet er Macbooken min Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Pokemon kortene mine ! Men det var for lenge siden! Det var noen som stjal min Ck one parfyme(500 kr). Fy F**n frekke tyver. Endret 6. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Someone stole my dignity! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 folk har lite å finne på når de begynner å stjele klær til folk.. noe stjal non par D&G bokser... n00bs Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noen stjal lettsykkelen min (som forøvrig hadde 190cc motor). Den sto innelåst i garasjen min!! Var ikke forsikret så fikk ikke en drit igjen, innbo-forsikringen kunne bare brenne! Verdi: 30.000? (Honda NSR jeg hadde jobbet med hver eneste dag i et år) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg ble frastjålet en jakke en gang jeg var på fest + at noen stakk av med det rosa versace-håndklede mitt da jeg var i varmere strøk:-( Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 En veske, med gameboy og gameboy spill. Verdi? 5000kr. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noen tok den gamle sykkelen min som jeg hadde pussa opp, den stod rett attmed den nye så jeg hadde flaks! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tror ikke jeg har blitt frastjålet noe, ikke enda hvertfall. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ble frastjålet sykkelen min. Ikke var den billig heller, ca 12 tusen når den va ny.. Pappa tok seg en tur rundt verftet, og han fant sykkelen utenfor en av brakkene der polakkene var.. En annen episode var da vi hadde folk fra lithauen som jobbet på huset vårt. Da forsvann plutselig forsterkeren jeg hadde fått av pappa til konfirmasjonsgave til en verdi av 15000,- Endte opp med konfrontasjon av personen, og han ble sagt opp, fikk forsterkeren tilbake.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 På ti-årsdagen min hadde jeg de tilsammen 1000 kronene jeg hadde fått, i en glaskrukke. De stod i vinduet ved inngangsdøra, og en liten unge stjal den. En jente så han grave den ned i sandkassen på lekeplassen, og ga den tilbake til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå