Rescue me Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har ikke blitt frastjelt noen ting . Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jomfrudommen..... Endret 26. mars 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mobilen min når jeg var på lanur, noen var frekke nok til å ta den mens jeg lå og sov, mobilen lå rett ved hodet mitt et sted hvor folk ikke skal gå gjennom, men noen hadde vist brutt opp døra og tatt mobilen min, en samsung E730. Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Pokemon Red-spillet mitt, brenn i helvete din jævla tyv, jeg var bare en unge den gangen!! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har vært ustyrlig heldig tydeligvis. Eneste av stor nytteverdi jeg har fått frastjelt er en sykkel. Det økonomiske tapet var ikke mye å klage på...200 spenn. Men irriterende så d holder! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Felger og dekker for ca 20.000,- (Motocross sykkel) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) På Norway Cup er det bare pakkiser som stjeler ting til jenter som de møter. (Ja, dette sier jeg på grunnlag at det var noen PAKKISER som stjal masse jakker til noen venninner av meg) 8234519[/snapback] Sorry for OT, men en kompis av meg ble slått ned på NC i fjor sommer...De tok mobilen og lommeboken hans... Og matkortet (Gratis mat) ^^ Endret 26. mars 2007 av LasH Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Herregud, at folk kan gjøre sånt. Det er jo meningen at det skal være noe koselig noe. :\ Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ble akkurat frastjålet matteboka mi... (går i 9.klasse) Men fant han som hadde tatt den og baket han Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dama mi på leir. 8240058[/snapback] Jeg og, men ikke på leir og hun var ikke dama mi, enda... Han har stjålet henne i et år snart, er ikke sikker, jeg holder ikke ut Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nja...en skolebok til noen hundrelapper...eller kalkulatoren min. Ikke sikker på hvilken som har høyest verdi... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Forstår ikke at folk kan være så jævla teite å stjele hele tiden! Buster jeg noen som stjeler, så smeller det. Det er visst eneste løsningen! 8233880[/snapback] Det er fordi man trenger penger for å overleve i vårt samfunn og siden man har lite penger ser folk stjeling som en enkel utvei for å få penger. Vi kan altså skylde ossen samfunnet er bygget opp med fattigdom og det der at folk stjeler. Hvis alle hadde hatt det bra eller mer likegyldig (ikke kommunistisk) hadde det vært færre som hadde stjelt tror jeg. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 OT: Stjeling har eksistert siden den dagen det kom noe man kunne stjele, er faktisk utrolig mange som stjeler og svindler i dag, mer en det man aner. Har du jobba i butikk/bensin stasjon kan du se hvor mange rasstap folk som prøver å svindle deg. Det helt utrolige er at de ønsker seg kriminelle for en veldig lav sum, merklig at de ikke tenker over det. tenk om de blir annmeldt og tatt for å ha stjålet en mobil, ja det var jo latterlig å få noe på rullebladet sitt for noe så lite. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jomfrudommen..... 8238182[/snapback] Tenkte du å ta betalt, da? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Sykkeln min (downhill) med verktøy, solbriller sko og hjelm. verdi: ca 45000kr.. Fikk det på forsikring men sykt kjipt å miste det. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Låste ikke sykkelen min EN gang, og den ble tatt. Heldigvis avr det bare et fjortisfjols som er for lat til å gå 300 meter til butikken (de er like late alle sammen Hvertfall de 30 jeg vet om) så jeg fant den igjen da jeg gikk hjemover. Pleier ikke å banke folk, men skal det smelle EN gang blir det hvis jeg får fatt i noen som prøver å rappe sykkelen min. Ble nok lettere å telle antall intakte ribbein enn de brukne da ^^ Eneste av verdi jeg har blitt frastjålet for godt er en 128mb pendrive (den var verdt snaue 400 den gangen). Kunne ikke bevise at det var den kameraten som hadde tatt den, men plutselig hadde han en som var eksakt lik. Hmmmm. Hevnen får jeg når han skal kjøpe PC med vapochill Tar han minst 2 år å spare til det der, og han vet null om kondens - og gidder aldri lese bruksanvisninger. Skal le RÅTT når han kortslutter utstyr til 20 lapper HAHA! Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Tja hvor skal jeg begynne.. Bor rett i utkanten av oslo, så det kommer mange langfingra folk hit også tar med seg tyvgodset tilbake til byen... Har hatt innbrudd i biler tre ganger på to år.. - Innbrudd i golf: ca 20k, de tok stereoen og alt løst, men lot bilen stå. - Innbrudd i BMW: ca 30k, tok annlegg og ødela bilen for en betydelig sum. Bilen var parkert i belyst og overvåka garasje. Lot bilen stå. - Innbrudd i Sierra: ca 10k, stakk av med bilstereo.. Lot bilen stå. Nå har jeg gitt opp å ha bilstereo i bilen, selv om det er en lidenskap. Kan legge til at alle saker ble henlagt og jeg fikk ingenting igjen på forsikring da jeg bare hadde ansvar.. Er dyrt å ha bil og være student.. Endret 29. mars 2007 av AnDtHo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå