oyvind_b Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har en ASUS V8440 GeForce4 Ti4400 og kjøpte en Hi-grade svhs-kabel (25 m) på Clas Ohlson. Jeg har prøvd å justere bilde så mye som mulig med TvTool. Selve bilde ser bra ut, men "oppå" bilde ser det ut som det er magnetiske forstyrrelser eller noe slikt (fine mønster, for så vidt, men jeg ville gjerne vært de for uten). Har noen tips om hva som kan gjøres med dette? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Merker du noe til dette når du ser filmer oxo? Eller bare i generelt windows-miljø? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har kun prøvd å se filmer, så jeg vet ikke hvordan det er ellers. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 25 meter er jo langt da. Er kabelen skikkelig skjermet? (selv om kabelen heter Hi-grade må du huske på at du handlet hos Clas Ohlson som ikke akkurat er kjent for kvalitet og holdbarhet) Sansynligvis er problemet enten noe galt med kabelen eller at kabelen tar imot for mye støy. (eller begge deler) Har du prøvd å legge kabelen på en annen måte frem til tv'en? Legg den utenom elektriske kabler og apparater siden disse kan støye en del. Du kan også flytte pc'en midlertidlig bort til tv'en og prøve en kortere kabel slik at du får skjekket litt hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå