Bruce Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Kjører Red Hat 8.0 her nå, men jeg har et problem. Når jeg trykker på konfigurering av lydkort, så står det Produsent: VIA Tech. Modell: VT8233 AC 97 Audio Controller Modul: via82cxxx_audio Når jeg trykker på avspill testlyd, ingen lyd. Hvorfor? Takker for svar. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Feil permission på /dev/dsp kansje? Annet enn feil permissions/ikke støttet chipset så veit jeg ikke (evt. ikke strøm på høytalerene men det er vell sjekket ut av saken :wink: ). Men viss det gjelder mp3 filer så må du laste ned en mp3 decoder siden redhat ikke har tatt den med. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Virker som om du har onboard lydkort, som generelt sett er veldig vanskelige og konfigurer i linux. Kjøp deg heller et billige sb kort, så går alt så mye bedre :smile: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Får stikke nedpå den lokale datasjappa da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå