Gå til innhold

Da var vel 360 Elite offisiell ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

hørt noen rykter om slutten av April, håper det!

men i slutten av sommeren skal den ta over for premium, eller var det Core.

så i april kommer det ca 100 til 200.000 Elite konsoller, håper norge får noen.

Lenke til kommentar
Er ikke sikker, men hvis 120GB disken kommer til å bli standar i premium er det vel trolig at den vil koste like mye som 20GB disken koster nå, kanskje litt dyrere da ...

8213996[/snapback]

Nja, bør ikke havne over 1000,-, 999,- går bra :p så lenge det er en måte å føre over dataene på?

Edit: Vet sannelig ikke om jeg skal kjøpe denne når den kommer :hmm:

En litt stillere box hadde vært kult det da men, men HDMI har jeg egentlig ikke noe bruk for enda, ettersom jeg har boxen koblet til en bilderørs-tv med komponet inngang.

Men så er det den svarte fargen :love: , skal ihvertfall kjøpe meg en ny kontroll, og den skal være svart :love:

Endret av mX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

eneste jeg kan tenkte meg hvordan man kan føre over fra harddisk til en annen er ved minnekort... så det er enda en ting å kjøpe

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

http://www.xboxic.com/news/2623

Their source is claiming that he or she has gotten some inside information from Microsoft and has told Ars Technica that the rumoured Xbox 360 Elite and new 120GB hard drives will be shipped with a data-retention cable. This would allow people who upgrade from the Core and Premium versions of console to the Elite version to keep all of their data.

hm... :hmm:

Hva mener de med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...