Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en latterlig test syntes jeg..

En sånn test burde jo vart mye lengre..

 

"Xbox360 flott grafikk, teknisk" osv..?

Er vell pokker meg ikke noe bedre grafikk på den enn på en PS3, eller noe bedre teknisk.. Latterlig å gi Xbox360 pluss for det, og ikke nevne noe på PS3..

 

Nevnte ikke en gang at PS3 har full "hd-kompatibilitet", med spill på blue-ray-disker og HDMI-utgang.. Imot Xbox360 sin "fake" med DVD, og ingen HDMI..

Kanskje spillene er i så kalt "HD-oppløsning", men det er ikke bare oppløsningen da..

Får ikke full HD-kompatibilitet uten HD-grensesnitt på alle områder..

 

Hva med å nevne hvor mye mer kraft det er i en PS3, pris på Blue-Ray..

At i realiteten så er ikke PS3 så fryktelig dyr, iforhold til hva du får..

Nevne at PS3 har kraft nok til å vare en god del lengre enn Xbox360?

Nevnte ikke W-Lan eller noe..

 

Dette var utrolig snaut da.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Eg synest ikkje denne testen var so dårleg, faktisk. Innanfor rammene, dvs. kort tid og uvitande publikum, synest eg dei fekk påpeikt mykje. Dei lot vere å kåre ein vinnar, og la heller fram styrker og svakheiter ved dei forskjellige konsollane, noko eg meiner er fornuftig, sidan det ikkje er eit objektivt fasitsvar på kva konsoll som er best.

 

Alt i alt, eg synest dei gjorde ein god jobb innanfor rammene. Sjølv om dei godt kunne ha gitt testen nokre minutt til.

 

Kay

Lenke til kommentar
HAHAHAH, de visste xbox 360 med death ring helt i starten. haha

 

xbox 360 har en fordel "de kan spille på nett" hva med å nevne home da, herregud. for en test.

8214296[/snapback]

Home er vel ikke klar ennå ! Men home er jo egentlig for snakk med andre folk og sånn som second life. Men det er ingen tvil om x360 har my bedre multiplayer funksjoner på nett

Lenke til kommentar
Haha for ett fjompeinnslag. Skal man anbefale en barnevennlig konsoll må det faktisk være PS2 eller DS, kommer jo ett barnefilmlisensspill i uka. (jada vet de bare testet nextgen-konsoller). Kjøp Wii og Manhunt 2 til Deres barn i dag! hahaha

8214430[/snapback]

 

Wii er jo en barnevennlig konsoll, mange spill som kan være morsomme for de litt yngre spillerne, og mange spill som ikke er så voldelige. (sier ikke at konsollen kun er for barn, for jeg kunne godt tenkt meg en slik selv.)

Lenke til kommentar
"Xbox360 flott grafikk, teknisk" osv..?

Er vell pokker meg ikke noe bedre grafikk på den enn på en PS3, eller noe bedre teknisk.. Latterlig å gi Xbox360 pluss for det, og ikke nevne noe på PS3..

8214437[/snapback]

Det første de sa var jo at den var utrolig kraftig. Syns nesten de tok litt hardt i om PS3 jeg, men :p

Lenke til kommentar

Hva med å nevne hvor mye mer kraft det er i en PS3, pris på Blue-Ray..

At i realiteten så er ikke PS3 så fryktelig dyr, iforhold til hva du får..

Nevne at PS3 har kraft nok til å vare en god del lengre enn Xbox360?

Nevnte ikke W-Lan eller noe..

8214437[/snapback]

 

De skulle ha en spillekonsoll. Ingen blu-ray spiller.

Lenke til kommentar
Nevnte ikke en gang at PS3 har full "hd-kompatibilitet", med spill på blue-ray-disker og HDMI-utgang.. Imot Xbox360 sin "fake" med DVD, og ingen HDMI..

Kanskje spillene er i så kalt "HD-oppløsning", men det er ikke bare oppløsningen da..

Får ikke full HD-kompatibilitet uten HD-grensesnitt på alle områder..

8214437[/snapback]

Jeg har full HD-kompabilitet og grensesnitt på alle områder med min Xbox 360. Og hva mener du med fake DVD?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...