Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var da helt grei den der. Vanskelig å si noe mer utdypende på fem minutter. Siktet vel til Wifi-adapteret til X360 når det var snakk om tilbehør.

 

Enig i at X360 er den man bør gå for nå, men hvis man er usikker bør man vente til høsten.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Jaja.. var litt svak test av maskinene synes nå jeg. Jaja, men nå hadde ikke jeg så store forventninger til en polsk spilltester fra itavisen.

8214348[/snapback]

 

Han er en god spilltester han. Men selve testen var teit lagt opp, og reporteren hadde tydeligvis lite peiling på spill og konsoller.

Lenke til kommentar
Wow, kul bilreklame akkurat nå. Du kan skate med bilen din!

 

Greit fornøyd med "konklusjonen" forresten. Ingen egentlig vinner.

8214365[/snapback]

He he så reklamen jeg også :D

Likte programet :) Ingen egentlig vinner nei.

 

Edit: 102 stykker som leser dette emne nå :dontgetit: Sykt!

Endret av Lyn
Lenke til kommentar
Hehe, ferdig. For en merkelig reporter det var da. Synes de kunne forklart bedre. Dessuten stiller jeg meg skeptisk til påstanden om at man må ha mye ekstrautstyr til Xbox 360. Kjøper man Premium, får man med gratis headset, harddisk og en måned gratis Xbox Live Gold.

 

Og få forskjellige sjangere? Hææææ?

8214352[/snapback]

 

de skamklipte selvfølgelig testen og la til sine egne plusser og minuser. jaja. misforstod helt det med sjangere også.

 

det jeg mente med ekstrautstyr til 360 var ting som HD DVD-spiller og WLAN-antenne blant annet, som trengs for å få maskina på nivå med PS3. Jeg sa også flere ganger at PS3 også kan spille på nett, men neida, klippet vekk. sånn er tv-verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...