Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dei brukar ITAvisen som "ekspertar"?!? :ohmy: Reknar med Wii vinn i sofall. PS3 brukar jo so mykje straum at du treng eit eiget kraftverk for å drive han, medan XBox 360 ikkje har intern HD-DVD-spelar, og derfor ikkje kan vise HD-grafikk.  :yes:

 

Sjå signatur.

 

Kay

8213524[/snapback]

Morsomt! :!:

Lenke til kommentar

Thomas Marynowski i ITavisen er utrolig dyktig og har peiling på spill og konsoller. Han er også en hyggelig fyr (men det er ikke grunnen til at jeg sier dette).

 

Men ITavisen generelt har jo prestert å være fantastisk dårlige til tider, så jeg skjønner at enkelte er skeptiske. :)

Endret av Aylars
Lenke til kommentar

Det verste av alt er jo at veldig mange foreldre og generelt sett eldre folk tar hva TV2 sier for god fisk. De har jo gode erfaringer med de tidligere, når de så at Ola Nordmann fikk hjelp til å bytte vaskemaskinen han hadde kjøpt på Elkjøp. Spesielt foreldre som vurderer å kjøpe spillkonsoll til barna sine vil bli påvirket av denne testen. Jeg tror faktisk den vil ha et genuint utslag på salget til en av konsollene.

 

Hvilken jeg tror vinner? Wii. Den er mest "familievennlig", koster minst, "krever" ikke HDTV (selv om ikke PS3 eller 360 heller gjør det) og er ikke så veldig "komplisert" (har ikke harddisk og slike forvirrende menyer som 360 og PS3 har...).

Lenke til kommentar
Lukter min mod-nese en hett diskusjon om konsoler etter TV-program?  :whistle:

8213561[/snapback]

Be afraid, be very afraid.

8213576[/snapback]

 

Hadde jeg vært mod hadde jeg krøpet under senga mi etter TV2 hjelper deg og ikke kommet frem før kanoene hadde stilnet.

 

Regner med at TCi og Alastor får sitt å gjøre etter programmet, uansett hvem som vinner. Blir ikke forbauset om jeg leser i VG i morgen at 2 personer på vidt forskjellige plasser i Norge er sendt til rehabilitering for frynsete nerver.

Lenke til kommentar
Skal vedde på de lar PS3 vinne, bare fordi den har "bursdag" i morgen :p

8213480[/snapback]

 

Kanskje testen med tanke på release, er kjøpt og betalt av Sony! :ph34r:

 

Neida. :) Men takket været denne tråden kan jeg i hvertfall ikke vente å se hvilke konklusjoner de gjør seg, samt hva de legger i de.

Lenke til kommentar
Typisk TV2 Hjelper Deg vil vel være totalt ubegrunnede og overflatiske tester av folk som knapt vet hva de snakker om. Eller? :|

8213667[/snapback]

Helt sikkert. De baserer sikkert veldig mye å prisen :p Også synes de det er et mega+ at PS3 har innebygd Blu-Ray-spiller. Så PS3 får enten 1. eller 2. plass.

Lenke til kommentar
Mener det er Thomas fra ITavisen som skal være med på innslaget.

 

Jeg tror enten Wii eller Xbox 360 vinner, men har mest tro på sistnevnte. (Selv om jeg liker Wii best selv).

8213459[/snapback]

 

jepp. jeg gjorde testen for dem. for å være helt ærlig vet jeg ikke hvordan det endelige resultatet ser ut, hvordan de har klippet det og så videre. det er i hvert fall ingen karaktergivning, så testen har ingen klar vinner. det var mest ment som en oppsummering av hva de forskjellige konsollene gjør og hva de er gode for, forklart på en forståelig måte for folk flest.

 

en annen ting som er viktig å huske er at testen ble filmet for ganske lenge siden, for eksempel før vi visste hvordan bakoverkompatibiliteten på PS3 kom til å se ut etter 1.60 patchen. TV2 lovte meg å sørge for at det ble nevnt. vi får se hvordan det blir da.

Lenke til kommentar

Dette gleder jeg meg til :thumbup:

Ender garantert med at wii vinner pga pris, fordi den er liten og har massevis av spill for familiefolk. PS3 er alt for dyr og er like "familievennlig" som wii er, derfor kommer den på siste plass. 360 kommer på en andre plass fordi det måtte bli sånn

edit: typo eller noe sånt

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...