jojo123 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette blir nok morsommere enn når Otto Jespersen harselerer med Sven O's bortgang. Synd jeg er på jobb. 8212997[/snapback] OMG takk for at du minte meg på det. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Slike folk bør ikke få lov til å teste slikt.. Men men, blir sikkert morsomt. Ps3 vinner vel alderi i en slik type test. Det høyeste kriteriet er vel nesten pris og der kan det vel sies at PS3 ikke har noen som helst fordel My guess Wii Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 @Amored: Tenker ikke på testerne, men målgruppen min gode mann. Ser ikke for meg at verken Average-Joe Gamer eller L33t-Inge ser på TV2 Hjelper deg 8212983[/snapback] Hehe. Da er jeg med deg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Xbox 360 får 5, PS3 får 4 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Playstation har jo såpass høy stjerne i Norge at jeg ville vel ikke bli overrasket om PS3 vant. Det er ikke sikkert anmelderne har hørt om Xbox eller Wii før anmeldelsen Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er vel ikke umulig at det er folka fra spillmagasinet i Nettavisen som står bak testen, og de har ihvertfall mange negative PS3 artikler, så jeg tviler på at det er den som går seirende ut. Får nå håpe at det ikke er sånn mannen i gata som skal vurdere hva som er best. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er ikke sikkert anmelderne har hørt om Xbox eller Wii før anmeldelsen 8213101[/snapback] I og med at de pleier å teste "i samarbeid med" f.eks. dinside og litt mer proffe folk så regner jeg med de har hørt om det. Smakstester blir jo til og med utført av Art of Taste :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke at jeg ser hvordan man kan teste en konsoll. Teknisk sett er vel PS3 og X360 i teten med Wii på slep, men hvordan kan man teste underholdningsverdien på en rettferdig måte, for den er jo forskjellig fra person til person? Blir sikkert en eller annen teitulf som finner ut det er slitsomt å veive med Wiimoten i luften, mens det er toppen av toppen å veive med Sixaxisen i lufta, fordi det er PS3. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vica versa ja. Uansett, TV2 hjelper deg hjelper i alle fall ikke meg når de gjør mange av de testene sine. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Xbox 360 får 5, PS3 får 4 8213066[/snapback] 3 poeng for høyt. 8213078[/snapback] 5 -1 ? Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kommer nok til å bli en veldig "fornuftig" test, hvor jeg allerede er sikker på at Wii kommer til å vinne. Wii er liten, billig og til tider underholdende. Playstation 3 kommer i hvert fall til å bli slaktet. Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette må jeg få med meg.. vil tro det kan bli en litt morsom affære. Resultatene kommer veldig ann på hvordan test panelet er sammensatt, noe som sjelden er særlig godt gjort i slike situasjoner. Testen baserer seg vel også stort sett på hvilke tanker de gjør seg der å da med den fysiske maskinen og spillene de har for hånden. Å ikke det store bildet som spill-utvalg, features og.. alt annet i grunnen. Nei, en får se hvor seriøst de har gått til verks. Men jeg forventer ikke mye av dem. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg tror X360 vinner grunnet pris og Uber HD grafikk, Wii på andre plass grunnet pris og PS3 på tredje grunnet høy pris. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg tror X360 vinner grunnet pris og Uber HD grafikk, Wii på andre plass grunnet pris og PS3 på tredje grunnet høy pris. 8213300[/snapback] Wii vinner pga pris, design og fancyhet-faktoren... 360 får andre plass pga kraft, pris/ytelse og gode spill. PS3 blir slakta pga størrelsen og pris, med mindre Avean skal dømme dette... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har en fin følelse av at det vil bli sagt mye informasjon som faktisk ikke stemmer i innslaget. Men, skal se på det. 8212871[/snapback] Word HAHAHA, TV2 hjelper deg? Hva er kriteriene? Fasongen? Fargen? 8212945[/snapback] Playstationen får en 2 på farge, fordi den hadde en kjedelig svart.. Mens xbox har mikset med både grønt og hvit. Dette liker vi! Haha! Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror Wii vinner, fordi TV2 hjelper deg har et eller annet familiepreg over seg. PS3 og X360 kommer likt Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 "TV2 hjelper deg" er eit bra program, som eg har stor tru på når det gjeld forbrukarrettigheiter, brødristarar og badevekter. Men her trur eg dei har teke seg vatn over hovudet. ja. Blir spennande å sjå kva kriterier dei vurderar. Kay Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Mener det er Thomas fra ITavisen som skal være med på innslaget. Jeg tror enten Wii eller Xbox 360 vinner, men har mest tro på sistnevnte. (Selv om jeg liker Wii best selv). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Problemet er at TV2 hjelper deg kårer det som er "best i test" men med konsoll er det så forskjellig for du kan ikke måle på noen måte hva som er best i test av konsoller ettersom det kommer ann på hva man foretrekker av spill. Man kan kåre best i test av brødristere etter hvor god de er til å steke, men det kan man ikke med konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg