Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...


And.rs

Anbefalte innlegg

For Olanordmann så synes jeg testen var mer enn god nok. Mine venner som spiller fifa på en CRT tv driter i om spillene kan vises i 1080p eller ikke. De bryr seg pent lite om om HDMI koblinger osv osv...

Så alt i alt var det en "grei" test som ga Olanordmann litt info om de forskjellige konsollene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For Olanordmann så synes jeg testen var mer enn god nok. Mine venner som spiller fifa på en CRT tv driter i om spillene kan vises i 1080p eller ikke. De bryr seg pent lite om om HDMI koblinger osv osv...

Så alt i alt var det en "grei" test som ga Olanordmann litt info om de forskjellige konsollene.

8215497[/snapback]

 

 

Akkurat det er jeg HELT enig i. Testen var ok den, i alle fall til de som ikke har de samme forholdene til spill som de fleste her på forumet.

Lenke til kommentar

Xbox fikk trekk for at man måtte kjøpe nye produkter for at man kan utnytte dens fulle kraft, wtf. Premium versjon, biatch.

 

Og PS3 fikk trekk for at det var lite spill utvalg...konsollen lanseres imorgen, selvfølgelig er det lite spillutvalg til den.

 

Dårlig test, TV2 trenger nye spill eksperter.

Lenke til kommentar

Man kan lure på hvorfor Xbox 360 fikk trekke for nødvendig ekstrautstyr. Det er mulig jeg var usedvanlig heldig når jeg kjøpte Xbox 360 Premium, for det eneste ekstra jeg har kjøpt er en ekstra håndkontroll. Men spill regnes vel som ekstrautstyr og spillene får man jo som kjent gratis til Wii og PS3...

Lenke til kommentar

Så den med dama, å hun sa at hun hadde hørt det meste der før :whistle: (jeg er da helt uskyldig der)

 

Ble litt overasket av at de faktisk tok med at 360 har et ganske snevert valg av spill sjangere. Noe som faktisk stemmer ganske mye. Ellers var det jo ting vi alle viste.

 

Wii er brukervenlig men har mange mangler på det som ikke har direkte tilknytning til spill

PS3 er allsidig og dyr

360 er billig og gir bra grafikk for pengene.

 

Trenger ikke være spillekspert i ITavisen for å vite dette :roll:

Lenke til kommentar

Latterlig test da :p

Fin humor kl 20.49 på torsdagskveld

 

Bryr meg i midt oppi topplokket at Xbox 360 er best, får pluss på spillutvalg siden den har vert ute siden 2.desember 2005. Og minus på bråking bryr meg heller ikke siden jeg ikke hører det, trenger ikke lydsystem til flere høvdinger for å overdøve lyden fra jetmotoren :p

 

Skal ha alle 3 uansett, får det om ca 12-13timer :D

Lenke til kommentar

Etter å endelig ha sett testen har jeg disse kommentarene.

 

Spillekspert. Første som slo meg. Ingen er spill ekspert, men spill entusiast er vi vel mange av. Er bare det at TV2 Hjelper deg liker å bruke ekspert termen om alt og alle. Men jeg synes det er en hån mot ekte eksperter når de kaller en reporter fra ITavisen for spill ekspert.

 

Og når man er inne på nevne reporter. De kunne valgt noen mer kompetente til å stå for dette. F.eks Rune fra VG eller en fra Gamer.no. Men neida, de måtte velge ITavisen, av alle.

 

Selve testen syntes jeg var noe stort jorr. Wii har for få funksjoner, men hvilken funksjoner er det han savner? Kunne vært greit å vite. Og at Wii er barnevennlig, tja, Viva Pinata anyone? Der har vi det gående igjen, t.o.m "Eksperter" har et snevert syn. Og at PS3 er dyr og har få spill, det trenger man ikke akkurat en Einstein for å skjønne.

 

Vente til høsten? Ikke om man skal tolke Sony. For om man skal vente til de er klar må man vente 2 eller 3 år.

Lenke til kommentar

Og når man er inne på nevne reporter. De kunne valgt noen mer kompetente til å stå for dette. F.eks Rune fra VG eller en fra Gamer.no. Men neida, de måtte velge ITavisen, av alle.

8216643[/snapback]

 

bullshit. jeg kan love deg, rune eller noen fra gamer.no hadde sagt akkurat det samme om de hadde blitt bedt om å utføre testen, da vi er alle like kompetente. sånn er det når man blir bedt om å snakke til mannen i gata. og tv2 hadde klipt programmet likt.

Lenke til kommentar
Og at Wii er barnevennlig, tja, Viva Pinata anyone? Der har vi det gående igjen, t.o.m "Eksperter" har et snevert syn.

8216643[/snapback]

 

Tenkte på Viva Pinata jeg også, men så kom jeg ikke på noen stort flere barnespill på 360 :hmm:

8217764[/snapback]

Spør du meg, har Nintendo Wii like snevert spillutvalg som 360. De har jo nesten bare 'barnespill'.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Og at Wii er barnevennlig, tja, Viva Pinata anyone? Der har vi det gående igjen, t.o.m "Eksperter" har et snevert syn.

8216643[/snapback]

 

Tenkte på Viva Pinata jeg også, men så kom jeg ikke på noen stort flere barnespill på 360 :hmm:

8217764[/snapback]

 

Sonic

Kameo

Eragon

Bionicle

Open Season

Fuzion Frenzy 2

 

Og haugevis på Live arcade da.

Lenke til kommentar
bullshit. jeg kan love deg, rune eller noen fra gamer.no hadde sagt akkurat det samme om de hadde blitt bedt om å utføre testen, da vi er alle like kompetente. sånn er det når man blir bedt om å snakke til mannen i gata. og tv2 hadde klipt programmet likt.

8217729[/snapback]

 

I alle sine år har værken Rune eller noen fra gamer.no blitt "kjøpt" på noen mulig måte, ikke at jeg beskylder noen for å bli kjøpt, jeg synes bare punktene og grunnlaget lagt til veies var alt for tynt.

Lenke til kommentar
bullshit. jeg kan love deg, rune eller noen fra gamer.no hadde sagt akkurat det samme om de hadde blitt bedt om å utføre testen, da vi er alle like kompetente. sånn er det når man blir bedt om å snakke til mannen i gata. og tv2 hadde klipt programmet likt.

8217729[/snapback]

 

I alle sine år har værken Rune eller noen fra gamer.no blitt "kjøpt" på noen mulig måte, ikke at jeg beskylder noen for å bli kjøpt, jeg synes bare punktene og grunnlaget lagt til veies var alt for tynt.

8218271[/snapback]

 

hm? jeg har i alle mine snart 10 år i bransjen heller ikke blitt kjøpt på noen måte.

 

og jeg gjentar meg en gang til, under opptakene til programmet snakket jeg både om viva pinata, ps3 network, at wii ikke bare har barnespill, og flere relevante ting. det er blitt klippet vekk og ikke tatt med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...