Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...


And.rs

Anbefalte innlegg

[And more to come! Gimme that MGS4!

8214904[/snapback]

 

Nesten så jeg blir redd hvis jeg tenker på den nerd-rage shitstormen som flommer inn om MGS4 kommer til 360.

 

 

edit: jøss så mange som har børstet støv av konsollkrigerhjelmen i dag da

8214930[/snapback]

Gi deg! Jeg skal sove i natt! :p :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg hører Xbox så ser jeg for meg en svær plastikk-klump for småunger.

8214936[/snapback]

 

Har rapportert de fire innleggene du har i denne tråden.

8214981[/snapback]

Takk, var for lat til å gjøre det selv..

 

Men ontopic, enhver test som skal være så kort som det der, og under samme tidspress er dømt til å bli dårlig uansett hvordan man snur og vender på det.

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt ps3:D Den ble sendt i dag tidlig og ligger for tiden i oslo så jeg får den enten i morra eller på lørdag. Samma for meg om msg4 kommer til 360, det kommer til å være et fantastisk spill som alle burde prøve. Jeg ville antakeligvis mistet litt av feelingen hvis jeg skulle spilt det på 360, men det er bare fordi jeg er fan av spilla. Eneste negative med metal gear serien er raiden, liker ikke han :nei:

 

Men anyways så håper jeg at "konsollkrigen" slutter snart og at folk gir seg med å kaste dritt om de forskjellige konsollene, noe jeg har merka mindre til i det siste, men som desverre blir "rippa" opp i av sånne latterlige tester fra tv2 hjelper deg. Tv2 hjelper deg kårer jo dell til beste laptop fordi den har rask prosessor og mye ram(men hva med alt det andre?) til en billig penge. Har aldrig vært borti en dell pc som har holdt i over ett år uten masse problemer.

 

Åhhh jeg har en glasscola klar, tven er nypolert og sofaen er varma opp og bare venter på at jeg skal tilbringe utallige timer foran tven i helga!

Lenke til kommentar

Denne testen var jo særdeles morsom, hvor lenge varte den? 5 minutter? Hvis jeg skulle brukt så mye penger på èn konsoll skulle jeg nok ha sett en lenger test!

 

Bra lyd på xbox 360? Er ikke det opp til spillutviklerene?

Grafikken? Igjen, det står mye på hvor flinke spillutviklerne er.

Du må ha masse tilbehør til 360? MS gir forbrukerne et valg her, synes ikke 'TV2 Hjelper deg' det er positivt?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Når jeg hører Xbox så ser jeg for meg en svær plastikk-klump for småunger.

8214936[/snapback]

 

Har rapportert de fire innleggene du har i denne tråden.

8214981[/snapback]

 

 

Da var modsstyrkene på plass, konsollfolk er vel siviliserte personer ettersom hva jeg har hørt om? :)

 

For ordens skyld, mods til høyre..

post-12649-1174597067_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg testen var helt ok for å være så kort. Den gir et innblikk i svakheten og styrken til konsollene slik ståa er i dag.

Under et slikt tidspress sier det seg jo selv at enkelte tong med konsollene må offres for å få frem det viktigeste.

Husk at dette er en test for mannen i gata og ikke z00p4h l33t g4aM3z0rZ som det tydeligvis finnes mange av på dette forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...