Gå til innhold

Tv2 hjelper deg tester alle konsollene...


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjon

Hadde man hatt muligheten, hadde kanskje det enkleste vært å kjøpe alle de tre konsollene. Dessverre er det ikke så mange lommebøker som tillater slik luksus. Vi spurte ITavisens spilljournalist, Thomas Marynowski, til råds.

 

- Hvis du skal ha én konsoll i dag, så er det nok Xbox 360 som totalt sett er det beste kjøpet. Både med tanke på pris, spillutvalg og funksjoner. Men, hadde det vært meg hadde jeg ventet litt, kanskje til høsten, og sett hvordan disse maskinene utvikler seg. Det vil komme nye funksjoner og masse nye spill framover. Så se det litt an og finn ut hva som frister mest når de to nyeste konsollene har fått mer tid på seg, anbefaler Marynowski.

 

Kilde

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Gadd ikke å se det. Playstation 3 er best uansett hva nadre tester sier.

8214805[/snapback]

:rofl: Det var dagens mest patetiske utsagn... Du eier deg selv ved å si det...

 

Ser for meg sony-sjefen når MGS kommer på PC og 360:

 

"Snake, snake?! Snaaaaaaaaaaakkeeeeeee?! *boom* (sony-sjefen skjøt seg selv når han skjønte at det var tapt)

 

Kilde:

Nexgenwars.com

 

Microsoft: ca 10 millioner

Sony: ca 1,6 millioner

Nintendo: 5,5 millioner, og de sliter med leveranser...

Lenke til kommentar

Dette var som forventa, men i det hele tatt tåpelig å ta en sammenligning nå;

Xbox 360 "godt spillutvalg"

Wii "få spill"

PS3 "få spill"

...no shit sherlock.

 

Hvis de hadde kjørt noe som tok for seg ting på sikt, som annonserte titler til Wii, Ps3 og Xbox 360 så kunne det blitt et mer interessant innslag, men svaret ble jo som forventa, har du 3000 kr som holder på å ta fyr i lomma så bør man kvitte seg med de ved å skaffe seg en 360 på grunn av spillutvalget, ser man dette på sikt derimot så går det rett og slett ikke an å anbefale en over den andre, for det kommer helt an på hva man vil ha i en spillkonsoll, alle er såpass ulike at de har noe å tilby enhver.

 

Det fikk ihvertfall mange seere, men så helt givende var det ikke -- noe det heller ikke var forventa å være.

Lenke til kommentar
Greit at repotasjen ikke var så velddig utdypende og faktabasert....men konklusjonen var jo den samme som jeg sitter med...

8214750[/snapback]

 

 

godt sagt, jeg synest de fikk sagt mye på kort tid for uvitende "dødelig".

 

 

personlig tror jeg ps3 har ett utviklingspotensiale grafisk(dog ikke så dramatisk), men jeg tror også at ps3 vil komme til å lide av en spilltørke slik som psp har, da det er lite attraktivt å utvikle spill til en konsoll med ett lite antall eiere(pga prisen og det faktum at 360 var ett år først) og som er vanskelig å lage gode konsollporter av.

 

selv er jeg sitting duck på gjerdet, og kjøper meg DX10 data :love:

Lenke til kommentar

Skjønner at X-Box 360 er kåret til det beste...Kan få kjøpt en X-Box 360 med to spill (Need for speed Carbon og Gears of War) for 2000,-nkr men den er vistnok 3 mnd gammel...Er det et bra kjøp eller skal jeg kjøpe en splitter ny...??

 

Testen på TV2 var forøvrig veldig kort da....

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Seriøst; folk som tar denne "testen" for god fisk trenger å få sjekket skallen. Hallo - "TV2 Hjelper deg" OG ITAvisen?! Hahahahahahahaha!!

 

TV-programmet som er kjent for å ha de mest hjernedøde anmeldelsene i historien, og nett-"avisen" hvor "journalistene" knapt klarer å skrive sine egne navn uten feil og bruker hele dagen sin på å oversette nyheter fra Slashdot?

 

Nei takk; jeg klarer meg uten. :)

Lenke til kommentar
Vel, PS3 er kraftigere.

8214834[/snapback]

Ja det er flott det. Nyt alle spillene da ;)

 

Selv er jeg sjeleglad for at jeg ikke ventet 1,5 år (!) på å kjøpe konsoll. Jeg har hatt enormt mange timers moro siden jeg kjøpte 360'en min desember 2005 :)

8214881[/snapback]

Haha! Jeg kjøpte min Xbox 360 i juni 2006, og har hatt det kjempefint med alle de fantastiske spillene jeg har kjøpt :) And more to come! Gimme that MGS4!

Lenke til kommentar
Skjønner at X-Box 360 er kåret til det beste...Kan få kjøpt en X-Box 360 med to spill (Need for speed Carbon og Gears of War) for 2000,-nkr men den er vistnok 3 mnd gammel...Er det et bra kjøp eller skal jeg kjøpe en splitter ny...??

 

Testen på TV2 var forøvrig veldig kort da....

8214873[/snapback]

 

Ikke noe galt med en Xbox 360 som er 3 måneder gammel. 2000 kroner er veldig billig. Pass på det følger med hard disk til den ellers må du kjøpe en og da blir det fort dyrere

Lenke til kommentar
[And more to come! Gimme that MGS4!

8214904[/snapback]

 

Nesten så jeg blir redd hvis jeg tenker på den nerd-rage shitstormen som flommer inn om MGS4 kommer til 360.

 

 

edit: jøss så mange som har børstet støv av konsollkrigerhjelmen i dag da

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...