Gå til innhold

Ny AMD Socket

Sorcid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, ikke i alle tilfeller:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=68849

8215119[/snapback]

Må innrømme at jeg ikke helt ser poenget med den der. Ok, det er noe billigere enn å kjøpe nytt hovedkort, men du må jo fremdeles ut med en god del spenn for ny ram siden S939-CPUer bruker DDR-minne mens AM2-CPUer kun støtter DDR2. Da drukner fort de ekstra hundrelappene du må betale for et nytt hovedkort. Og vil ikke en sånn løsning gå utover ytelsen i forhold til et konvensjonelt AM2-hovedkort?
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Takk for alle svar! Jeg tror jeg går for å kjøpe nytt hovedkort. Det var jo ikke så dyrt i forhold til hva prosessoren koster.

8221288[/snapback]

Ja det er lurt. Spar opp litt mer og oppgrader mer eller mindre alt. CPU, HK,RAM og skjermkort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...