Gå til innhold

Acer kamera, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har blitt tilbudt ett acer kamera til halv pris av nypris, og ser ut for meg som en god deal. Jeg har overhode ingen erfaringer med acer som kamera fra før, men vet at de bl.a produserer skjermer av bra kvalitet. spesifikasjonene på kameraet er helt greie i forhold til andre produsenters spesifikasjoner i samme prisklasse.

Duger acer som ett normalt kamera, kan det ta greie bilder fra ferieturen, eller er acer noe forferdelig makkværk jeg bør styre langt unna?

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes MANGE produsenter av annet utstyr som lager digitalkamera, og da av heller tvilsom kvalitet. De fleste lager ikke kamera selv, men kjøper fra en annen produsent som selger samme kamera til mange produsenter, som deretter bare setter sitt navn på de.

Jeg ville holdt meg til en kjent fotoprodusent. Spesifikasjoner har absolutt ingenting å si. De sier absolutt ikke noe om kvaliteten til det som faktisk teller... optisk kvalitet/skarphet, sensorens kvalitet og faktiske lysfølsomhet, signalbehandlingens kvalitet og så videre. Med andre ord... bildekvaliteten kan være langt under gjennomsnittet selv om spesifikasjonene påstår det motsatte.

Som sagt... kjøp fra en produsent som er kjent innen fotoverdenen. Nikon, Canon, Pentax, Olympus, Panasonic, Fuji eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...