Kanetheheatsink Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei! Tenkte det hadde vært morro å lage en side der vennene mine kan laste opp bilder som på www.imageshack.us. Er det noen som vet hvordan man kan lage en side som det? serveren min støtter php, html og alt det der så det burde ikke være noe problem. Lasse Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke sikker på hvordan man ville ha laget den - men det finnes allerede et norsk alternativ - i tilfelle du ikke viste det. bildr.no (error intended) Tror denne tråden ville passet bedre på PHP-forumet da... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hvorfor ikke bare bruke en av de som allrede finnes? bildr.no feks Mye enklere og mer plass. Endret 22. mars 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Mye morsommere å se at man får til noe selv, enn å alltid måtte bruke andre sine sider. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Secure picture upload php Secure file upload php php upload script GOOGLE Hvorfor bruker aldri noen google, eller søk før de poster! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Faktisk så prøvde jeg det, men er ikke alltid like lett å finne framm. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Faktisk så prøvde jeg det, men er ikke alltid like lett å finne framm. 8213132[/snapback] Jo faktisk, hvis du ikke er helt på jordet når du søker. Anyways, denne tråden skulle vært i PHP forumet. Lenke til kommentar
mske Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Les litt om $_FILES så vil du få en liten pekepinn For eksempel her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå