Villmink Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei Har fått meg nytt chieftec kabinett i dag. Det var veldig julekveld her helt til jeg hadde kobla opp alt og skulle starte den. Da jeg skrudde på bryteren etter å ha satt i kontakten etter å ha sjekket om den stod på 230V, poffet og blinket det krafig blått og leiligheten min ble helt mørklagt. Det var en sikring som hadde tatt kvelden. Prøvde en gang til etter at jeg hadde koblet fra resten av pc'n med samme resultat, denne gangen kom naboen over og spurte om det hadde skjedd noe da han hadde hørt "poffing" og merka at lyset "dimma" litt i naboleiligheten. Vet ikke om det var "gambling" å ikke teste psu først?, falt meg aldri inn men husker det neste gang. Prøvde pc'n senere med en annen strømforsyning, det begynte dårlig da instillingene i BIOS var nullstilt og datoen var satt til 01012002. Senere har jeg ikke merket noen problemer bortsett fra at XP mente alle programmene mine var nylig installert :smile: Er det andre som har hatt samme feilen på chieftec psu? Lurer også på om det er noen diagnose programmer eller slikt for å teste om det har blitt skader på noe av utstyret. Har testet noen spill og 3dmarks2001SE og brukt maskinen til "det vanlige" uten å merke noe rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå