Mattlakk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei, går det ann og kjøre dual screen med Pc skjerm som primær, og tv som sekundær? Hvordan og hva trenger jeg? For det funker vel ikke med S-video? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det funke helt fint med S-Video, er bare å plugge i Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 ja, men får ikke dual screen, får bare opp en kopi av pcskjermen på tvn:P hva må jeg gjøre? ;P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har du Nvidia eller Ati skjermkort? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117572 Dvs Ati Endret 22. mars 2007 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Ingen som veit hvordan? blir drit glad hvis noen vet hvordan jeg er noob, så veit ikke hvordan jeg gjør det har kobla til Svideo kabelen, men isteden for at det blir dual screen så blir det liksom en skjerm som er en kopi av pcskjermen Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ingen som veit hvordan? blir drit glad hvis noen vet hvordan jeg er noob, så veit ikke hvordan jeg gjør det har kobla til Svideo kabelen, men isteden for at det blir dual screen så blir det liksom en skjerm som er en kopi av pcskjermen 8223888[/snapback] Har nvidia, og ikke ati, så kan ikke gi deg eksakt framgangsmetode. Men uansett kan du forandre på innstillinger om du skal ha dual-screen eller klone ol hvis du går på egenskaper ved høyre musetast på skrivebordet. Deretter instillinger, avansert og så fanen med navnet på skjermkortet. Dette må gjøres etter tv'en (skjerm nr 2) er koblet til. Deretter må du nok prøve fram litt, men etter det jeg husker fra ati programvare så skal det være ganske rett fram... Håper hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå