Ozelot Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Leste her at rover var blitt kjøpt opp av BMW. Har Rover egenprodusert motor i sin 620 ti modell, eller er det en BMW-motor ? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Rover har lagd motoren. sitter en rekke firer på tvers og det er 200 hk i den Denne bilen har mye luksus for penga og den er billig for en ung gutt og forsikre. rart det ikke går fler av dem Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er riktig at den har god kvalitet og fin motor, bra bil for pengene og mye bil for pengene. Men jeg sjekket forsikringen på denne bilen på meg. 23år, 70% på 3. året bosted i trondheim og full kasko med pantehaver forsikring, det ble 10515,-. Ikke billig. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ok. jeg har aldri sjekket Hørte bare noe snakk om det... Du får skremt dem opp ganske mye og, men det holder ikke så lenge :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ville det vært et dårlig kjøp å handle en Rover 620 ti i dag siden firmaet er konk ? Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kjøp en Rover 620TI og du har mest sannsyligvis gjort et bra kjøp, da det fremdeles er nesten bare Honda deler på hele bilen. Og det er jo kun slike deler som går i stykker, ihvertfall nesten. Jeg har bare lest om at Rover 620 er lett å få tak i deler til, pga. at det er Honda deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå