Torjus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Heisann, sitter litt å ser på Nokia E65, og lurte på om man har mange muligheter når det gjelder WLAN. Kan man feks gå inn på en delt mappa på en datamaskin og spille av en film? Kan man se film feks fra youtube i full skjerm? Kan man kopiere filer fra en delt mappe på en datamaskin og inn på mobilen? Alt via WLAN, ikke noe bluetooth e.l. Kan man høre på musikk fra en delt mappa på pc'n? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette er faktisk veldig gode spørsmål. Kanskje det er en ide og spørre Amobil om de kan lage en artikkel og mulighetene med WLAN, og da tenker jeg ikke bare på bredbåndstelefoni eller hva det kalles når du ringer over nettet fra mobil. Men mulighetene er vel begrenset fra en mobil kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Den artikkelen er vel skrevet alt. http://www.amobil.no/artikkel/traadlos_tek...rer_wi-fi/32469 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men der sto vel ikke det om man kan gå inn på en maskin på nettverke og overføre filer derfra, evt. bruke filer som ligger på en annen maskin? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Men der sto vel ikke det om man kan gå inn på en maskin på nettverke og overføre filer derfra, evt. bruke filer som ligger på en annen maskin? 8220140[/snapback] Nope.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå