Gå til innhold

Noen som gleder seg til i morgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg sinnsykt og skal stille meg i kø noen timer før åpning! Håper bare at jeg får alt det jeg har lyst på, nemlig:

Playstation 3 selvsagt

HDMI-kabelen

Motorstorm og Resistance: Fall Of Man

Skal bli helt FANTASTISK å eie alle tre konsollene, og være sikret alle toppspill i tiden fremover :love:

Lenke til kommentar

Jeg møter postkassen i morgen med en viss nervøsitet.

Bor i Danmark og bestilte bundle hos Elgiganten (samme som Elkjøp hadde hjemme).

Jeg sendte en mail til Elgiganten for 2 uker siden, om det var store sjangser for å få en konsoll til launch hvis jeg bestilte da.

Ble oppringt av Elgiganten, og han sa hvis jeg bestile pr telefon hos han da, var jeg en av de siste som var med på første utsendelsen.

Jeg bestilte på flekken. Han skulle trekke 10% av summen som depositum fra mitt visakort.

Skulle få tilsendt bekreftelse pr post eller email.

Fikk aldri noen bekreftelse.

Ringte opp Elgiganten i går.

Først fikk jeg beskjed om at de IKKE hadde noen bestilling registrert i mitt navn.

Så ble jeg oppringt senere om at det visst nok var en bestilling i mitt navn. De sa også konsollen var betalt via mitt visakort.

Problemet er at det er ikke blitt trekt en krone fra mitt visakort. Ikke noe depositum, og ikke kjøpssummen. Senest sjekket på nettbank nå i kveld.

Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse skriftlig.

Jeg fikk en mail hvor det stod:

"Jeg kan godt forevnte at jeg får en PS3 til lauch"

Altså opplever jeg det hele som et så stort rot, at det neimen ikke er sikkert det blir levert noen PS3 til meg denne helgen.

I ettertid skulle jeg bare lagt på røret med han fyren og bestilt via kundekonto og nettet. Da hadde jeg bekreftelse og ordrehistorikk å forholde meg til.

Nå har jeg en usikker mail, og et kundesenter som ikke er helt sikker, men mener jeg har en bestilling muligens på vei.

Og at jeg måtte bestille via telefon den dagen for 2 uker siden var bare bullshit.

Bundle lå ute på nettet så langt som opp til for 3 dager siden.

Krysse fingrene og sjekke posten etter arbeid i morgen.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

8214255[/snapback]

Hehe! Du skal vel kjøpe PS3 etterhvert da? Må jo alle sammen  :thumbup:

8214525[/snapback]

Ja med alle de intressante spillene som kommer til alle platformer må man heilgardere, Wii og 360 er i hus så da gjenstår bare PS3 :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Noen som gleder seg til i morgen?

Ja, men ikke til PS3. :roll:

Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg vurdert en, men andre ting må prioriteres. Blir spennende for dere andre likevel, tenker jeg :)

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Er det  noen som gleder seg til i morgen?.

8212016[/snapback]

Kan ikke si jeg gleder meg, men det er jo alltid litt spennende med noe nytt. Jeg har tidligvakt i morgen så det skal bli spennende.

Har i skrivende stund 9 stk Playstation 3, 6 Sixaxis, 4 blu-ray remotes og noen spill like ved siden av meg. :p

Noe som slo meg her og nå, fikk ingen HD kabler :hmm:

På tide å gjøre seg klar til hjemreisen.

Edit: 300? Den gleder jeg meg til :love:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg sinnsykt, men det er SirKenneth16 som skal hente den, så jeg kommer ikke til å få sove denne natten, tenk og stå opp rundt kl 12.00 å få en Playstation 3 på senga :D

Snakk om og våkne opp til en drøm, tror nesten att det er ikke sant, helt uvirkeligt

Og gleder meg til å åpne den å sette den opp ved siden Xbox 360 og Wii

Gleder meg til å prøve Motorstorm og Resistance :dribble:

Lenke til kommentar
SirKenneth16, du fikk det akkurat til å kitle i pungen min.

Og eg skal ikkje ein gang ha konsollen i morra :huh:

8214255[/snapback]

lol :!: 25 min igjen :):D

8216156[/snapback]

Nei 23 min på min klokke :tease:

Ser att noen gleder seg, bare positivt som framtidige eier av PS3

Mens jeg er fremtidige eier alle 3 konsollene :p

Masse nye spillopplevelser på dem 3, alt fra Ratchet And clank, Super Mario Galaxy til Alan Wake osv :w00t:

Lenke til kommentar

Nå er jeg virkelig missunelig på alle som skal ha PS3 i morra! :angry:

Skal ha PS3 etterhvert jeg og, men har desverre ikke penger til det akkurat nå.

Kjenner at visa kortet har lyst, men jeg må holde det under kontroll :p

Sommerfugler i magen selv om jeg ikke skal ha noe... Flott! hehe :)

Men ihvertfall alle som skal ha ny konsoll om ikke så lenge får kose dere skikkelig i dagene fremover!

Og dere får ta å spille litt for meg og :)

Er spennt på å lese tilbakemeldinger fra folk etterhvert som PS3 kommer inn i de tusen hjem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...