Olavxxx Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) UPDATE: Den fikset "seg selv" Hei, Jeg skaffet en HP laptop til en bekjent (som bor et stykke unna meg). Saken er den at HP spør om han vil registrere seg, hver 30 min. Han har registrert og ja.. Den maser fortsatt. Har noen erfaringer med å fjerne det? Ps. Windows Vista maskin HP Pavilion dv9232eu/AMD Turion X2 TL-52 Endret 15. mai 2007 av DaButcher Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hvis alt ikke funker så kan du jo installere nytt operativsystem som ikke er på den cden som følger med pcen. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hvis alt ikke funker så kan du jo installere nytt operativsystem som ikke er på den cden som følger med pcen. 8216143[/snapback] Snakk om å skyte spurv med kanon. Med en slik tilnærming risikerer du å måtte re-installere PCen din hver 14. dag. Det er selvfølgelig en måte å slå av dette på. Det er garantert et valg et sted i registreringsprogrammet hvor du kan velge å ikke registrere deg. Hvis du ikke finner noe sted du kan velge å skippe registeringen i programmet finner du helt sikkert registeringsprogrammet i Startup-folderen på startmenyen, eller i registeret under Run eller RunOnce. Hvis du ikke finner ut av det så ring HP Support (815 62 070 mellom 8:30 og 18:00 på hverdager). Endret 22. mars 2007 av Pengu Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Hehe, å reinstallere er NEPPE en løsning. PC'en er jo FLETT NY, utenom at jeg har jo installert alt av drivere, installert office, kopiert inn outlook filer, satt opp mailclient, etc. mao. brukt mange timer. Han bor over 4 mil unna meg og han har ikke msn, så fjernassistanse er noe vanskelig. Jeg prøvde den "vil ikke registrere meg", men den hjalp ikke (prøvde når jeg var der). Blir vel kanskje til at jeg må en tur til utover.. Takk for tips, men kom gjerne med flere dersom noen har opplevd lignende fra horrible products. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå