Gå til innhold

Verden blitt et fredeligere sted uten Amerika?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da ville vi ike kunne se på American choppers er en av de tingene jeg kommer på.

Seriøst: Tror det kanskje ville skape kaos i verdens økopnomien.

8211523[/snapback]

OK, men si at Teutel-gutta var på tour i Europa akkurat da det skjedde så de slapp unna.

Og så må vi se bortifra det med verdensøkonomien, bare tenk deg at det ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Og Norge har ikke et reelt forsvar lenger, det er jo noe å tenke på...

8211812[/snapback]

Det er flere land i NATO enn Norge og USA.

Ontopic: Det er videre uvisst, jeg tror nok ikke det. Forøvrig er jeg mer interessert i realistiske problemstillinger.

Lenke til kommentar

Ingen av de har den nesten dumt overlegne militærmakten som USA har, i praksis er det USA vi er avhengig av, de er våre viktigste allierte enten vi liker det eller ikke. Det må du vel være enig i? Kan jo omformulere meg: Norge får et mye dårligere forsvar.

OT: Tror det ikke hadde vært bra om USA forsvant fra kartet med andre ord.

Edit: en setning sto på feil plass. :p

Endret av Polluks
Lenke til kommentar

Dersom USA aldri hadde eksistert så hadde vi nok vært kommunister alle mann (USSR og Kina hadde regjert). Og den teknologiske utviklingen hadde vært kommet langt kortere.

Men dette blir vill spekulering.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
OK, vent, snakker vi at USA var der i går men plutselig eksploderte og blitt helt borte i dag? Eller snakker vi at den aldri vært der? Fordi konsekvensene blir forskjellige og jeg tror vi må få det oppklart slik at alle snakker om det samme.

8213129[/snapback]

Det går vel frem av første post, for de som har lest den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...