ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg skal skrive en engelsk stil til imorgen og skal skrive om en kjent afrikansk person. Hvem kan det være? Alle i klassen skal skrive om Nelson Mandela så tenkte jeg skulle velge en annen men vet ikke om flere. Hvilken kjent afrikansk person kan jeg skrive om? Mvh Erling Edit: Det var en leif. Endret 22. mars 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
110kg Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Shuttleworth Lenke til kommentar
flippant Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal skrive en engelsk stil til imorgen og skal skrive om en kjent afrikansk person. Hvem kan det være? Alle i klassen skal skrive om Dalai Lama så tenkte jeg skulle velge en annen men vet ikke om flere. Hvilken kjent afrikansk person kan jeg skrive om? 8211417[/snapback] Du tenker vel mer på Nelson Mandela enn Dalai Lama? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tuth Ankh Amon, Kofi Annan, Cissè... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Du tenker vel mer på Nelson Mandela enn Dalai Lama? 8211635[/snapback] Ja, jeg som blandet de. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Martin Luther King var jo egentlig afrikansk var han ikke det? Hvis du er ute etter fotballspillere: Drogba Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Martin Luther King var jo egentlig afrikansk var han ikke det? Hvis du er ute etter fotballspillere: Drogba 8211715[/snapback] Han var vell amerikansk? Er nok ikke ute etter fotballspillere. Tenker jeg går for Kofi Annan jeg. Takk for alle gode forslag. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Desmond Tutu Robert Mugabe Idi Amin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå