SirKenneth89 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Noen som vet helt sikkert hvor mange Playstation 3-er Lefdal Forus eller Elkjøp Giganten Forus får inn? Hvor er det lurest å stille i kø, og når bør man møte opp? Får de inn mange Motorstorm og Resistance: Fall of Man Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg ville reist til Sandnes og kjøpt på Siba i kvadrat. De har jeg hørt skal få inn 200 konsoller (kan ikke gå god for det). Siden det ser ut som du skal ha MotorStorm også så er det et veldig bra tilbud på siba (MotorStorm, PS3 og kingdom of heaven for 5995,-) Skal til Stavanger i morgen og kjøpe noen PS3-spill med en kamerat så regner med jeg stikker innom noen steder og ser om det er konsoller igjen. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg og har planer om å sjekke diverse butikker i morgen. Håper selfølgelig at jeg kan stikke ut i lunsjen og kjøpe meg en. Hvis det går i boks tror jeg resten av dagen på jobb vil gå rimelig sakte. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Psst..! Mener å ha hørt det er ca 40 tilgjengelig ved release på Elkjøp Forus. Tipper det samme hos Lefdal. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ser ingen nytte å diskutere hvem som får flest eller ikke. Da dette er ikke generell allmennkunnskap, ser jeg ingen som kunne inneha denne informasjonen. Still dere i kø på releasedagen. Og la oss håpe de har nok til de som måtte ønske en PS3 til helgen. Hvis dere motstrider min stenging. Kontakt meg på PM.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg