xersess Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) LØST!!!!!!!!!!! Endret 22. mars 2007 av xersess Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) LØST! har kobla til vifta... etter å ha spelt ein stund før låg eg på 85-90 grader.. no ligger eg på 40 grader etter ein stunds speling.. Endret 22. mars 2007 av xersess Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Du velger forsåvidt selv hvor du fester viftekontakten (om den ikke passer på GFX kontakten); enten via Fanmate, eller i en ledig kontakt på hovedkort, funker helt greit. Det blir ditt eget subjektive valg mht. viftestyring av GFX viften. Ang. "lime fast viften" - Om du ikke vil ødelegge kortet ditt, eller miste muligheten til å skifte ut viften ved en senere anledning; så for all del ikke "LIM" fast viften din. Derimot bør du bruke "gomp" aka Artic Silver o.l. mellom GPU og flaten på viften som er i kontakt med GPU. Samme prinsipp som CPU kjølepasta. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Du velger forsåvidt selv hvor du fester viftekontakten (om den ikke passer på GFX kontakten); enten via Fanmate, eller i en ledig kontakt på hovedkort, funker helt greit. Det blir ditt eget subjektive valg mht. viftestyring av GFX viften. Ang. "lime fast viften" - Om du ikke vil ødelegge kortet ditt, eller miste muligheten til å skifte ut viften ved en senere anledning; så for all del ikke "LIM" fast viften din. Derimot bør du bruke "gomp" aka Artic Silver o.l. mellom GPU og flaten på viften som er i kontakt med GPU. Samme prinsipp som CPU kjølepasta. 8212561[/snapback] takker for svar.. det eg fant ut at det skulle brukes for å ungå at det skulle komme strøm i mellom ein sånn brikke (på gpu-en) og vifta... var ikkje egentlig ein lim, men meir ein gummi, i flytene form.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå