Wackee Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nyheten om Wii browseren er ute. Den nye versjonen vil ha fler forbedringer som vi gjøre opplevelsen mye bedre. - Forbedret zooming - Forbedret skrift størrelse - Starte opp kjappere - Få raskt tilgang til favoritter - Mulighet for å slette verktøybaren - Knapper som setter inn "www" og ".com" osv. Meir her: Link Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) "Muligheter for å slette verktøybaren" ... jeg regner med at det betyr at vi kan "gjemme" verktøybaren sånn at vi får brukt mere av skjermen til å vise nettsidene. edit. Fint at vi kan laste den ned gratis til å begynne med da. Endret 22. mars 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Høres helt greit ut. Men dette er vel ikke de enste nye funksjonene? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Å gjemme baren er jo greit for mediacenter funksjonen. Samt at jeg tror det blir et bredere støtte for FVL filene, som vil si at for streamning av f.eks musikk eller filmer via Opera blir mye bedre. Ser frem til dette, blir spennende. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kvifor implementerar dei ikkje berre ein media player som taklar .avi filer? Då hadde livet mitt vore herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå