b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 ...saget hull. http://www.b-real.net/pix/saging.av.chiftec.2.jpg :razz: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 ...vi klapper i hendene, vi synger og vi ler. Så glad er vi, så glad er vi. Det er jo snart jul =) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Er det du som har spist av sponplata nedi hjørne der? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Er du fornøyd med hullet ditt? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Så fint ut det der. Du skal vel ikke hive inn noe glass der eller noe? Det skal være helt åpent, sant? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det er mye tøffere uten glass, da har man lett tilgang til HW, evnt kan du bare ta av hele døren og la den stå. Off topic, jeg kjøpte meg en Snø-spray på RImien i går, artig å spraye med. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 wow. en HELT standard utskjæring.. få litt fantasi her da folkens. :smile: Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 08:38, skrev Robkvi:Det er mye tøffere uten glass, da har man lett tilgang til HW, evnt kan du bare ta av hele døren og la den stå.Off topic, jeg kjøpte meg en Snø-spray på RImien i går, artig å spraye med. Vil absolutt anbefale å ha glass der! For ellers kommer hybelkaninene til å ha innflytningsfest etter to dager! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 08:39, skrev Fake:wow. en HELT standard utskjæring.. få litt fantasi her da folkens. :smile: Fantasi dreper... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Arctic skrev (2002-12-13 05:05): Er det du som har spist av sponplata nedi hjørne der? Hvilken sponplate? Joda, skal seff ha inn et vindu med tider å stunder..ta det med ro da folkens :razz: _________________ "The person who is waiting for something good, gonna wait for ever." - B|Real B|Real @#hw.no@undernet www.b-real.net [ endret av B|Real den 2002-12-13 19:02 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 19:00, skrev B|Real:Hvilken sponplate? Er vel den i bakgrunnen han sikter til. Hva er planene vidre, så kanskje standard ut da. Opp-topic: Er bra at det enda fins sjeler som bruker Xircon, ruler med syntax . Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva med å sette inn ett speil istedetfor plexi? Har enda ikke sett noen som har brukt det.. Litt spesielt, men originalt... ELWiss Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Fantasi dreper... Sant det, sålangt har min PC fantasi kostet meg mellom 3-6ooo... :oops: Er litt distre...noen ganger Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva med å sette inn ett speil istedetfor plexi?Har enda ikke sett noen som har brukt det.. Litt spesielt, men originalt... Da mister du jo litt av hensikten med å lage hull i døren, da.. Speilet kunne du jo bare ha limt på siden, men noe som hadde vært tøft, hadde vært å feste speil på alle veggene på innsiden og med plexiglass i døren... B|Real: Kan du ikke ta å gjøre det? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hmm...... Plexi glass er tøft Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jimmy pop: Slik jeg ser på det, blir kabinetter moddet for å skille seg ut. Men du skiller deg liksom ikke ut lenger, hvis du har vanlig plexi i siden. Det er så standard at det gjør vondt. Hvis du hadde saget hull og limt speil på innsiden, hadde du fått en blank(ere) flate. Speil limt utenpå ville sett fælt ut. Men hele greia var bare et forslag til å få et spesielt kabinett.. Utenom det vanligste.. ELWiss Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 B|Real: Kan du ikke ta å gjøre det? Nops...tror ikke det blir noe speil på meg nei. Førs plexi inn..og så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Kan man skjære slike hull med dremmel? ..eller tar det utrolig laaaang tid? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Kan man skjære slike hull med dremmel? ..eller tar det utrolig laaaang tid? Trur Dremmel er det raskeste jeh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå