opsahle Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 http://kotaku.com/gaming/david-reeves/sony...outs-246105.php Hehe.. utrolig. Skulle tro Saddams minister of propaganda har fått ny jobb. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sony-sjefen i USA er heldigvis mer ærlig: - If PS3 fail, it will be down to high price Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det faktum at Nintendo DS Lite fortsatt skaper store køer i Japan hver gang det kommer en forsendelse er bare dårlig nytt for Nintendo såvidt jeg har hørt. Dette er jo ikke spennende engang, Sony har kommet med så mange merksnodige uttalelser at det sluttet å være morro for lenge siden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Han håpar vel på at dette utsagnet skal ha motsatt effekt, og at folk skal gå over mand og vand for å få tak i en PS3. Lenke til kommentar
opsahle Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Vel, man kan tildels være enige at det beste er om det faktisk hadde vært slik at man slapp å campe utenfor butikken for å få en konsoll. Samtidig må han da innerst inne vite at om PS3 ikke selger ut på launch dag så er det en katastrofe. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror det ikke er en katastrofe hvis den ikke blir solgt ut på release, satser på lørdagen jeg:P Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sjekker ut Elkjøp 10 min før åpningstid, regner med jeg får tak i en PS3 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dæven, der fikk jeg skikkelig deja vu fra presidentvalget i USA. FLIP FLOP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå