kilogram Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Blekkpatroner til A4-skriveren skal leveres med 50 ml blekk (i hver), mens i dagens skrivere er det normalt med 10 ml. Prisen vil være tilnærmet den samme som for dagens blekkpatroner. Er dette snakk om literpris eller pris per patron? 8212103[/snapback] Det er snakk om pris pr. patron. mvh., Vegard Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dette var jo bare helt sykt... så billig i drift, kan nesten ikke tro det heller, håpe virkelig den kommer hit til Norge... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 HEHE, den videoen var helt rå! dette må testes, da office-dokumenter kan bli litt dyrt med foto-skriveren min (Canon Pixma iP6600D) Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har vodnt for å tro at de klarer å holde alle løftene her. Dette lukter litt av love masse i håp om å få opp aksjekurs eller tiltrekke seg investorer. Men det blir spennende å se :-) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 FAQ her: http://www.memjet.com/faqs.aspx Står eller en del andre interessante ting på sidene deres. Syns dette her ser veldig spennende ut! Lenke til kommentar
Halfe Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Spurt om dette før i en annen topic. men nå spørr jeg direkt til de som Testa dette. Testa dere dette med to forskjellige sikringskaper, Hjemme hos meg er det 2 skap og en felles hovedsikring med jordfeil. Har hørt at Jordfeilbryteren ødelegger for signalene, men kan noen bekrefte dette for meg. Er desperat for å få bedere dekning ned til Routern som står nede (WLAN).. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det bare jeg som ikke synes at hastighet er så viktig? Går stort sett fort nok med laser uansett. Pris per side er ihvertfall viktigere for meg. Men om man kan få skikkelig bra bildekvalitet på denne så er det jo bra med prisen per side. AtW Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hastigheten er mindre interessant mener jeg. Det som er interessant er at Epson, HP og Canon kanskje får en konkurrent. Men spørsmålene som få andre enn meg ser ut til å sitte med er; Hvordan er bildekvaliteten vs. nåværende Epson++? Hvordan er holdbarheten? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Greit nok, den er kjapp. Sinnsyk kjapp. Men tror heller jeg ville satset pengene mine på laser. Skal man bruke slike i stor stil må man jo ha egne blekktanker på bakromet 8212060[/snapback] Sant det, men ingenting luktar så godt som nyprinta bilder fra ein blekkskrivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå