Kuldesjokk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei. Skal ha ny strømforsyning fra Psdata. Sett en del på en slik thermaltake toughpower på 850 watt. Noen som har erfaringer med denne? Stabile spenninger støy Noen som vet? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Utifra tester jeg har lest så ser den ut til å være meget bra til den prisen, mere kan jeg ikke si enn at jeg venter på min som kansje er her til helgen, kan da komme med hva jeg synes. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Det hadde vært flott Eventuelt andre modul baserte psu'er fra psdata som er å anbefale? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Da var den på plass, har ikke fått testet den så mye enda. Men kan si at den er meget stille og er veldig fornøyd med kablene som fulgte med. Hadde store problemer med Hiper`en jeg hadde før ikke klarte ikke alt utsyret jeg hadde, så snart jeg satte opp en 4 harddisk så gikk den ned, dette problemet er borte nå. 850W.bmp Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Skal du ha ny PSU til det oppsettet du har nå, så er 400W mere enn nok for deg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Vet, men vil ha litt overkill. Også ville jeg at den skulle være modul basert Edit: Robin B, er spenningene gode og stabile? Endret 25. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Ja den er veldig stabil på spenningene så langt, jeg gikk for et lite overkill her så jeg er klar til next Gen Gpu`er. Den burde holde en stund. Her er en test av den. The Thermaltake Toughpower 850w just could not do a thing wrong, as it worked flawlessly throughout the testing phase. This makes the Toughpower 850w an ideal product for those building gaming systems with the fastest available components. It has proven to be more than capable of supporting an SLI GeForce 8800 GTX system with more than enough juice (this PSU is actually NVIDIA SLI and ATI CrossFire certified). The power supply also worked flawlessly in an AMD Athlon64 5200+ system, coupled with the same SLI GeForce 8800 GTX configuration. http://www.legionhardware.com/document.php?id=627&p=0 Endret 25. mars 2007 av Robin B Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Virker lovende Også for 1145 er det jo et røverkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå