tidus2k4 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har nettop laget en tråd om det.. håper noen er villige til å dele sine synspunkter https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736676 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det ikke bare positivt når et spill blir multiplattform? 8212521[/snapback] Jepp. Litt kjipt å måtte kjøpe f.eks. PS3 bare fordi man har lyst til å spille noen spill (MGS4, Tekken og FF, for min del). Samme gjelder Wii og 360 også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Flott at flere kanskje får spilt FFXIII, men for min del som ikke skal ha 360 så er det ikke direkte positivt ettersom det sannsynligvis gjør at PS3-salget synker og det betyr færre bra spill til meg. Må kanskje forberede meg på å kjøpe en 360 jeg også. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi får håper at det blir multi slik at utvikleren kan få nok gryn i kassa til å lage neste fantastiske spill 8212469[/snapback] Jaudå, det er eit godt poeng det...men eg synest og det er greit med spel som er skreddersydd til ei plattform...som kanskje fyller ei heil Bluray-plate, eller som er designa rundt bevegelses-følsomme kontrollarar, eller som er bygd opp på ein måte som ikkje ville fungere bra utan 7 kjerner. Eg ville ikkje like ein situasjon der vi om nokon år har akkurat dei samme spela på kvar konsoll, bortsett frå at: * Wii-versjonen har dårlegare grafikk enn dei to andre, men til gjengjeld ei halvvegs kompetent, påklatta støtte for å bruke bevegelsessensorar til å styre. * PS3-versjonen har bra grafikk, veldig påklatta støtte for bevegelsessensorar, manglar online, men har til gjengjeld eit firetimars intervju med utviklarane i full HD. * 360-versjonen ser om lag like bra ut som PS3-versjonen, manglar sjølvsagt støtte for bevegelsessensorar, men har ein god online-del. Dessverre kan du ikkje spele den, sidan konsollen din er på reparasjon. Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dessverre kan du ikkje spele den, sidan konsollen din er på reparasjon. Kay 8212622[/snapback] Den var stygg! Fy skam deg! :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eg følger tankegangen din fullt ut KayAU Som vi har sett, og kommer til og se blir det de eksklusive spillene som viser forskjellene platformene imellom. Men det er ikkje dermed sagt at vi bare vil får idiotporter og multispill. regner med utviklerene får kunnskapene de trenger for å optimalisere evt. fleire versjoner av spillet. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jaudå, det kjem sikkert mange gode multiplattformspel òg. Men akkurat Final Fantasy 13 håpar eg vil bli det perfekte ekteskapet mellom Square Enix sine storslagne filmsekvensar, og Sony sine romslege optiske media. Kay Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fy faen, dette og MGS4 så lever jeg lykkelig med 6000 exøremerkede penger til overs. Mmh, HTPC? 1 tonn smågodt? Mulighetene er mange. 8212113[/snapback] Med tanke på at dette er Norge så blir det "bare" 40,26 Kg med smågodt (149,- pr kilo på den lokale video utleie butikken) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Da tar man en tur til Sverige Charlottenberg, here we come! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jaudå, det kjem sikkert mange gode multiplattformspel òg. Men akkurat Final Fantasy 13 håpar eg vil bli det perfekte ekteskapet mellom Square Enix sine storslagne filmsekvensar, og Sony sine romslege optiske media. Kay 8213349[/snapback] Joda, men tror fint at X360 eierne takler at det gis ut på 3-4 DVD discer, hvis alternativet er at det forblir PS eksklusivt. Lenke til kommentar
blastkorps Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fy faen, dette og MGS4 så lever jeg lykkelig med 6000 exøremerkede penger til overs. Mmh, HTPC? 1 tonn smågodt? Mulighetene er mange. 8212113[/snapback] Med tanke på at dette er Norge så blir det "bare" 40,26 Kg med smågodt (149,- pr kilo på den lokale video utleie butikken) 8213435[/snapback] Da må du gå på Europris, der koster det 59 pr kilo. Ikke all verdens kvalitet men. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bra temaskifte må jeg si :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå