Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hellvettes folk! Er det for faen ikkje mulig å holde den sytinga om kem som er xxboy eller ei? Skal vi snart ha ukentlige nomniasjoner av folk som fremstår som xxboys? Dedikere egene tråd så slipper vi faenskapet i alle tråder som omhandler PS3,Wii eller Xbox 360. Endret 22. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hehe Mala! VI kunne hatt ukens sonyboy, xbot og wiiboy. Hadde vært morsomt å sett avstemningen!! Kan gjerne nominere meg selv Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hurra, hvis Final Fantasy kommer til 360! Hvorfor skulle det IKKE det? Ninja Gaiden kommer jo til PS3 også, og det er jo kjempebra! Sikkert noen som har 23 tårevåte lommetørkler pga dette, men det er vel bare positivt at spillene blir flere til alle konsoller? Jeg mener i alle fall at det er det. Noen som har tenkt til å skyte meg for det? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har også mer eller mindre all konsoller untatt 360. Er det pga prinsipp eller fordi du ikke liker Xbox 360? Eller er det pga det ikke er noen spill som frister som du ikke kan få til andre konsoller på den? Hvis det er den siste er du ikke fanboy smile.gif Så enkelt vil jeg si det er når det gjelder alle konsoller. Egentlig fordi jeg ikke er interessert i noen av spillene hittil, og jeg ikke er noen fan av kontrollen. Derimot frister live og archievement points litt.. og blue dragon når det kommer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde ikkje vert så dumt om dette her stemte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dropp nå for faan alt detta ****boy snakket! -Er det pga prinsipp du ikke liker Xbox 360/PS3/Wii/Whatever konsoll? -Er det fordi du ikke liker selve Xbox 360/PS3/Wii/Whatever konsollen ? -Eller er det pga det ikke er noen spill som frister som du ikke kan få til andre konsoller på den? Hvis det er den siste er du ikke fanboy. Snakk nå heller videre om FFXIII uten noe mer snakk om det. Lenke til kommentar
singalese Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hadde ikkje vert så dumt om dette her stemte 8212351[/snapback] Får bare håbe på en Wii versjon også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hehe Mala! VI kunne hatt ukens sonyboy, xbot og wiiboy. Hadde vært morsomt å sett avstemningen!! Kan gjerne nominere meg selv 8212326[/snapback] Håper vi blir bønnhørt Mgs, dette blir for gale altså. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Noen som har lys til å roe an quotinga bitte litt? Vi helst slippe å scrolle 74 ganger for å komme fordi 2 poster. Det funker ikke å si det.. På neste side vil alt være quotes uansett fordi det er nesten ingen som faktsik leser i tråder før de poster lengre... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eg håpar Sony blar opp det det vil koste å halde Final Fantasy Playstation-eksklusiv, trur det vil koste dei meir ellers. Og før nokon påpeikar det opplagte: Ja, eg heiar på Sony (eller eigentleg kven som helst som konkurrerar med Microsoft) . Dessutan er eg litt skeptisk til trenden med at fleire og fleire spel blir multiplattform. Dersom eit spel er eksklusivt til ei plattform, kan utviklarane fokusere heilt på å utnytte styrkene til den konsollen, utan å ha nokon "minste fellesnemnar" å ta hensyn til. Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Da får vi spamme litt da, for å se hvordan de liker DET Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå har jo diskusjonen sporet helt av også... må jo innrømme at det er delvis min feil. Men synes ikke dere at det er overraskende at FF kanskje blir multiplattform? Har alltid sett for meg at SE og Sony gikk hånd i hånd. Lenke til kommentar
singalese Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eg håpar Sony blar opp det det vil koste å halde Final Fantasy Playstation-eksklusiv, trur det vil koste dei meir ellers. Og før nokon påpeikar det opplagte: Ja, eg heiar på Sony (eller eigentleg kven som helst som konkurrerar med Microsoft) . Dessutan er eg litt skeptisk til trenden med at fleire og fleire spel blir multiplattform. Dersom eit spel er eksklusivt til ei plattform, kan utviklarane fokusere heilt på å utnytte styrkene til den konsollen, utan å ha nokon "minste fellesnemnar" å ta hensyn til. Kay 8212415[/snapback] Vi får håpe det blir 360 eksklusivt da så utviklerne får utnyttet styrkene i den. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi får håpe det blir 360 eksklusivt da så utviklerne får utnyttet styrkene i den. 8212432[/snapback] Det er din fulle rett. Kay Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Eg håpar Sony blar opp det det vil koste å halde Final Fantasy Playstation-eksklusiv, trur det vil koste dei meir ellers. Og før nokon påpeikar det opplagte: Ja, eg heiar på Sony (eller eigentleg kven som helst som konkurrerar med Microsoft) . Dessutan er eg litt skeptisk til trenden med at fleire og fleire spel blir multiplattform. Dersom eit spel er eksklusivt til ei plattform, kan utviklarane fokusere heilt på å utnytte styrkene til den konsollen, utan å ha nokon "minste fellesnemnar" å ta hensyn til. Kay 8212415[/snapback] Vi får håpe det blir 360 eksklusivt da så utviklerne får utnyttet styrkene i den. 8212432[/snapback] Hvorfor det? Sånn som jeg har forstått det, så er ps3 og x360 omtrent like gode når det gjelder ytelse. Men en del spill blir jo multiplattform fordi spillutviklerne mener at de ikke klarer å selge nok til bare en plattform. Endret 22. mars 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi får håper at det blir multi slik at utvikleren kan få nok gryn i kassa til å lage neste fantastiske spill Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi får håper at det blir multi slik at utvikleren kan få nok gryn i kassa til å lage neste fantastiske spill 8212469[/snapback] Veldig godt sagt, Mala! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi får håper at det blir multi slik at utvikleren kan få nok gryn i kassa til å lage neste fantastiske spill 8212469[/snapback] Veldig godt sagt, Mala! 8212483[/snapback] Sier meg enig der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bare dropp Fanboy snakket? Er det vanskelig for enkelte her? 8212465[/snapback] Det ser slik ut, ja.... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det ikke bare positivt når et spill blir multiplattform? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå