Gå til innhold

Sony: FFXIII kanskje ikke eksklusiv

kilik

Anbefalte innlegg

Hvorfor det ? Har det noe å si for deg hvis 360 eiere også får spille det ?

Liker du å provosere ller bare virker det sånn?

Det har sannsynligvis ikke noe å si for han at X360 får spillet også, men siden FF alltdig har vært ett "PS-spill" synes han det var overasskende at dette ble diskutert av de som diskuterer det...

Hvis du mente noe annet, skrik ut!

8211962[/snapback]

Skriker ut: Han sier jo at det er "et slag i trynet" at det kanskje ikke blir eksklusivt ?

Må si dette var et slag i trynet. Hadde aldri trodd at FF skulle komme til 360.

Det jeg da selfølgelig lurer på er hvorfor det skulle ha noe å si for han ?

Endret av singalese
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har sannsynligvis ikke noe å si for han at X360 får spillet også, men siden FF alltdig har vært ett "PS-spill" synes han det var overasskende at dette ble diskutert av de som diskuterer det...

8211962[/snapback]

My point, exactly!

Lenke til kommentar

FF kom først på Nintendo maskiner, men ble overflyttet til PS2 da Square fant ut att CD var ett bedre alternativ en kassettene til Nintendo.

Lenke til kommentar

8211962[/snapback]

Skriker ut: Han sier jo at det er "et slag i trynet" at det kanskje ikke blir eksklusivt ?

Må si dette var et slag i trynet. Hadde aldri trodd at FF skulle komme til 360.

Det jeg da selfølgelig lurer på er hvorfor det skulle ha noe å si for han ?

8211990[/snapback]

Med et slag i tryne mente jeg at det var et slag i trynet for meg at SE kanskje skulle slippe FFXIII på 360. Som sagt har FF alltid vært på japanske konsoller, dessuten er ikke 360 noe videre populær i Japan. Men 360 har jo forsåvidt solgt mye mer enn ps3.

Man kan likevel være overrasket, og det uten at andre behøver å hisse seg opp...

Lenke til kommentar

8211962[/snapback]

My point, exactly!

8211991[/snapback]

Hvorfor er det et "slag i trynet" da ? Litt rar ordbruk isåfall.

Bare bra at FF kommer til 360.

Lenke til kommentar

8211962[/snapback]

My point, exactly!

8211991[/snapback]

Hvorfor er det et "slag i trynet" da ? Litt rar ordbruk isåfall.

Bare bra at FF kommer til 360.

8212033[/snapback]

Har vel ikke sagt at det er dårlig. Beklager hvis formuleringen var misvisende. Ble tatt på senga da!

Lenke til kommentar

Fordi jeg har ps3, og jeg har wii, og jeg ikke har planer om å kjøpe 360.

Tydelig hvor lov det er å ytre sin mening om den ikke er 360 positiv her. Helt latterlig

Gleder meg at DQ IX kommer på DS, også fint med FF12 revenant wings.

Det som hadde vært best var om SE ga ut sin egen konsoll, så hadde jeg trolig ikke trengt noen av disse fjartekonsollene :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Tydelig hvor lov det er å ytre sin mening om den ikke er 360 positiv her. Helt latterlig

8212171[/snapback]

Jeg håper Wii og PS3 flopper og at Sony må lage spill kun til 360!

Lenke til kommentar

Når du kommer og sier ting som dette er det ikke rart folk blir litt lei...

Personlig håper jeg vi heller får se 10 ff spill på wii, enn et på 360.. men det er MIN mening :)

Går ganske tydelig fram at du er absolutt mot 360, og slikt brygger bare opp til konsoll krig, noe vi er alle kraftig lei av på detet forumet.

Mm noen sier det samme om PS3 blir det håndtert på samme måte.

Lenke til kommentar

*

Jeg håper Wii og PS3 flopper og at Sony må lage spill kun til 360!

Der ser du.. og det er meg dere kaller fanboy :p

Jeg liker i det minste 2 konsoller, du liker 1.. det viste vel hvordan vi ligger ann

Lenke til kommentar
Personlig håper jeg vi heller får se 10 ff spill på wii, enn et på 360.. men det er MIN mening :)

8212108[/snapback]

Så du er Xbox hater ? Fanboy ?

8212114[/snapback]

Hva er det med deg og Xbox? Man kan vel ønske at et spill kommer til en annen konsoll uten å hate xbox? Wii har et innovativt input-system. Det har ikke 360. Det kan jo tenkes at tidus2k4 ønsker å se wii-moten i aksjon i et FF-spill?

Lenke til kommentar
Der ser du.. og det er meg dere kaller fanboy :p

Jeg liker i det minste 2 konsoller, du liker 1..  det viste vel hvordan vi ligger ann

Og det sier du på bakgrunn av?

Jeg vil si at det jeg sa var ganske så nøytralt.

Jeg har ikkenoe imot PS3, den har bare ikke de spillene jeg har lyst på, derfor kjøper jeg den ikke enda.

Har tenkt til og skaffe meg Wii når pengene streker til, synes den ser ut som en morom konsoll.

Har X360 allerede.

Har hatt PS1, PS2, SEGA, flere PC'er, Nintendo 64, GameCube, GameBoy og Xboxså jeg er ikke en fanboy :)

Men uttaler meg om hvilkne opplevelser jeg har hatt med de forskjellige konsollene gjør jeg selvfølgelig! men unngår ting som kan føre til krig.

Lenke til kommentar

8212108[/snapback]

Så du er Xbox hater ? Fanboy ?

8212114[/snapback]

Hva er det med deg og Xbox? Man kan vel ønske at et spill kommer til en annen konsoll uten å hate xbox? Wii har et innovativt input-system. Det har ikke 360. Det kan jo tenkes at tidus2k4 ønsker å se wii-moten i aksjon i et FF-spill?

8212230[/snapback]

Ingenting med meg og Xbox. Har ikke Xbox.

Lenke til kommentar

Jeg har også mer eller mindre all konsoller untatt 360.

Ja det står en xbox under tv'en for media center morro. Tro det eller ei.

Uansett.. meninger og annet til side.

Jeg tror også FFXIII kommer til 360. Om man har fulgt Square-Enix i det siste så ser man en trend. De vil ha penger.

Så i mine øyne og sikkert deres også er saken allerede avgjort

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Jeg har også mer eller mindre all konsoller untatt 360.

Er det pga prinsipp eller fordi du ikke liker Xbox 360?

Eller er det pga det ikke er noen spill som frister som du ikke kan få til andre konsoller på den?

Hvis det er den siste er du ikke fanboy :)

Så enkelt vil jeg si det er når det gjelder alle konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...