-balder- Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Fikk i dag en chat på telefonen, det kom frem en Julemelding, en merklig en. Jeg svarte ikke, da det ikke sto hvem det var fra "og hvem bruker egentlig denne chatten???" Men det snodige var at det kom opp et tegn på mobilen noe lik= "O-0" (på en motorola t720) Tengte ikke noe mer over dette, men batteriet tappet seg nedover, og tegnet forsvant ikke. Da ble jeg litt nervøs for at det skulle være en "conection" som f.eks kostet penger. har hørt om lignende før Noen andre som har opplevd lignende??? Lenke til kommentar
[DA]Amethyst Skrevet 15. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2002 heeeelvete !! du kødder ?? den har stått på mobilen min i to dager etter en chat melding !! Motorola t720 ? jeg også.. skummelt, men er det helt sant?? Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2002 Ja selvf. er det sant. Har du handlet noe til telefonen??? ringelyder, bilder, spill etc. Kanskje det er noe missbruk derifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå