Campin Carl Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg som tastet inn nummeret til mamma! 8212520[/snapback] og fant du mammaen din ? 8212916[/snapback] jaaa, desverre Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg trur nå ikke det er noe fare med spam på mobilen... Det er noe som heter push meldinger....men ikke dette. Noen som har hørt om script? prøvde med mobilnummer "sfdsfaf" og merkelig fant kom den fram til...... Campin carl's mor Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 fy faen for en tragisk link. Jeg gikk på den, trodde faktisk jeg skulle finne ut hvor en av kompisene mine var MEN NEIDA var bare en jævla tåpelig drittunge som hadde postet link til en jævla useriøs side. Blir forbanna når jeg "prøver" slike sider. ja jeg er lettlurt -_- Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Faen, får jeg reklame på sms nå? Endret 22. mars 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det uansett ubegripelig at å gå inn på tull som det i førsteinnlegget gir "sentraler" eller hva det nå er anledning til å forårsake reklamespam inn på mobilen?En kamerat av meg var så uforsiktig at han abonnerte på noe skigreier som skulle oppdatere ham med snørapporter og slikt. Han slet med reklame helt til han skiftet nummer. Ikke bare reklame fra skitrekk, men all mulig tøys. 8213080[/snapback] Jeg deltok på en enkel konkurranse for tre år siden som jeg visste svaret på, dette var på TV. Cellus Singstar eller noe sånt piss. Jeg mottar fortsatt reklame hver uke av faenskapen.. Tasta mitt eget nummer inn nå da. :/ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg trur nå ikke det er noe fare med spam på mobilen...Det er noe som heter push meldinger....men ikke dette. Noen som har hørt om script? prøvde med mobilnummer "sfdsfaf" og merkelig fant kom den fram til...... Campin carl's mor 8213564[/snapback] NNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 går det ikke ann å blokkere reklame da som et slags spamfilter Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) var bare en jævla tåpelig drittunge som hadde postet Du gir ikke akkurat intrykk av å være så stor du heller, annet enn i kjeften Gikk på profilen din for å sjekke... fy faen for en tragisk link. link til en jævla useriøs side. Blir forbanna når jeg "prøver" slike sider. Ikke dårlige utsagn... Morro at linken på profilen din var: Hjemmeside http://www.beerbox.homeip.net jupp...funker fan ikke den heller *edit* right back at you bitch Endret 23. mars 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 jeje, får ikke håpe det er no auto spam:P Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Tur ikke det er noe fare for spam! Noen som har prøvd bokstaver, istedet for tall? det gjorde jeg.... Skjedde akkurat det samme. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) DeathByDigital, grunnen til at sia er nede er fordi dns serveren ikke er satt opp sikkelig. Eneste jeg mente var et det var ein jævla useriøs side, ikke noe personlig, men såklart ta dem som du vil. edit: hvis du har noe problem med at siden ikke er oppe så skal jeg for all del fjerne den Endret 23. mars 2007 av tmolberg Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Haha trodde faktisk dette funket når jeg så de første bildene, men tenkte igjen at det er for godt til og være sant.. Og jeg lo som bare det når musikken kom sammen med det bildet Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Eneste jeg mente var et det var ein jævla useriøs side, ikke noe personlig, men såklart ta dem som du vil. edit: hvis du har noe problem med at siden ikke er oppe så skal jeg for all del fjerne den 8220422[/snapback] Desverre var jeg ikke klar over at alle linker i OT baren, måtte være av den særiøse sorten.... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 sjekka nummeret til en i klassen jeg som sa at han skulle på hytta, så det er det han gjør i skogen Lenke til kommentar
StinePling Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei Men det er jo bare juks jo! Men lociloci funker – lovere! Om en skaffer en konto kan alle i gjengen lokaliseres. Hihi det er dritkult Spore mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå