tehextinct Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har laget et nyhets system der jeg kan legge til slette og endre nyheter. Jeg har også laget et kommentar system, det eneste problemet når er at på den siden jeg viser nyhetene, news.php så ser noe av kilden koden slik ut: et eller annet echo $row['post'] bla bla bla Noe sånt lol.. Så akkurate der vil jeg at tabellen Post i databsen min kun skal vis eks. 50tegn. Slik at jeg kan legge til eg link som <a href="news.php?id=5">Les mer</a> som vil vis hele den nyheten. Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Da kan du bruke substr($row['post'], 0, 50), som viser de første 50 tegnene fra innlegget (kan være lurt å fjerne html-kode hvis du har slikt i databasen, slik at ikke en tag brytes midt i). Endret 22. mars 2007 av CruellaDeVille Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 okey takk funka bra d! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå