Gå til innhold

Gucci forhandlere i Telemark?

Anbefalte innlegg

Finnes det Gucci forhandlere i Telemark? Jeg er på utkikk etter lenker til en Gucci klokke, men fikk vite at det ikke fantes en eneste Gucci forhandler i hele Poragrunn. Og da mister jeg håpet for at det finnes mange andre steder i Grenland/Telemark. Noen i Skien eller Bamble? Eller nettbutikker som selger det?

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg var hos Saastad i stad, og det var de som sa at det ikke fantes Gucci forhandlere i Porsgrunn.

Finnes det noen andre forhandlere jeg kan kjøpe av, eller går det an å bestille av Gucci selv? Jeg vurderer å kjøpe en Gucci klokke, men problemet er at den er 1 cm kortere enn håndleddet mitt, og selgeren har ikke flere lenker enn de som er på klokken. Så den vil ikke passe uten at jeg legger til noen lenker. Og hvis det kan kjøpes av Gucci, vil det koste noe inn i h***? :)

Lenke til kommentar

Ok. Jeg sendte en e-post til dem før jeg ble rastløs og gikk ned selv, så kanskje Saastad selv svarer på e-posten :) Hvis ikke, så er det kanskje mulig å gå ned og høre om det er mulig å få bestilt det, siden jeg har hørt at det har skjedd før. Det er lov å prøve :)

Lenke til kommentar

Hehe, da jeg så emnetittelen trodde jeg dette var en spøk. :p

Men over til ditt spørsmål. Meg bekjent fører vel kun Urmaker Bjerke klokker fra Gucci, og de har - så vidt jeg vet - kun butikker i Oslo og muligens Bergen/Trondheim. Anbefaler at du ringer dem og hører om du kan få til en levering e.l. - ellers er det jo bare å ta en tur til hovedstaten? ;)

Lenke til kommentar

Jeg var på kino i dag. I en av reklamene var det en butikk som solgte briller og slikt (forhåpentlig vis klokker også). Iallefall, det ble listet opp masse merker, og blant dem var Gucci. Butikken het Optiker et-eller-annet. Er det noen som husker hva den heter? Butikken skulle ligge i Porsgrunn. Hvis ikke får jeg kontakte en forhandler i Oslo.

Problemet mitt er at jeg må ha svar innen i morgen, for da skal klokken selges. Så uansett hvem som selger Gucci, så må jeg vite det i morgen. Men har noen en anelse om hva et ledd eller to kan koste? Det er snakk om stål og ikke gull, så det kan da umulig bli så dyrt? :)

Lenke til kommentar
Jeg var på kino i dag. I en av reklamene var det en butikk som solgte briller og slikt (forhåpentlig vis klokker også). Iallefall, det ble listet opp masse merker, og blant dem var Gucci. Butikken het Optiker et-eller-annet. Er det noen som husker hva den heter? Butikken skulle ligge i Porsgrunn.

8223571[/snapback]

Husker ikke hva butikken heter akkurat nå, men de fører kun Gucci briller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...